Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Obletnica s pogledom v prihodnost: potencial STEM-a, držav brez naročnikov in spremembe v oglaševanju

Prihodnost, ki jo prinaša STEM, kako se rešiti državo primeža klientelizma, sodobna glasba: od Ramonesov do Rozge, psihologija in oblikovanje izkušenj, umetnost kot prihodnost oglaševanja ... in številne druge zanimive teme pričakujemo udeležence jubilejnega Weekend Media Festivala. Deseta izdaja največjega regionalnega komunikacijskega festivala bo potekala v Rovinju, od 21. do 24. septembra, v prostorih stare tobačne tovarne, pod pokroviteljstvom podjetja Adris grupa.

Objava za medije

Znan je program desetega Weekend Media Festivala

Obletnica s pogledom v prihodnost:

potencial STEM-a, držav brez naročnikov in spremembe v oglaševanju

· Ključne teme konferenčnega dela festivala so krizno komuniciranje podjetja Agrokor, poslovni in politični vpliv na medije, razvoj digitalne družbe in novi gospodarski modeli.

· Petek je rezerviran za Nipplepeople, Niko Orosi in Pilla Jacksona, v soboto pa za Neno Belan in Fiumense.

Zagreb, 5. september 2017 – Prihodnost, ki jo prinaša STEM, kako se rešiti državo primeža klientelizma, sodobna glasba: od Ramonesov do Rozge, psihologija in oblikovanje izkušenj, umetnost kot prihodnost oglaševanja ... in številne druge zanimive teme pričakujemo udeležence jubilejnega Weekend Media Festivala. Deseta izdaja največjega regionalnega komunikacijskega festivala bo potekala v Rovinju, od 21. do 24. septembra, v prostorih stare tobačne tovarne, pod pokroviteljstvom podjetja Adris grupa.

"Deset let je minilo neverjetno hitro in izjemno smo ponosni, da je Weekend postal kraj, kjer se skupaj z aktualnimi temami in dobro zabavo tradicionalno združujejo ljudje iz komunikacijske industrije celotne regije. Deseta izdaja festivala je bila dvignjena na raven, ki pritiče velikemu jubileju, kar pomeni, da tudi letos ne bo manjkalo zanimivih razprav, atraktivnih predavateljev in zabavnega spremljevalnega programa" je dejal direktor festivala Tomo Ricov.

Kako močen je odnos med Rovinjem in Weekend Media festivalom je v imenu glavnega sponzorja podjetja Adris grupa, sporočil upravitelj korporativnega komuniciranja Predrag Grubić: "V čem je skrivnost uspeha festivala? Čeprav odgovor ni nedvoumen, lahko trdimo, da je bil koncept z izbiro kraja in časa odločilen. Rovinj in stara tovarna sta vsekakor spodbudno mesto in izziv za ustvarjalce, vendar menim, da je vztrajanje na konceptu ustvarjalnega zadovoljstva tisto, kar je pritegnilo številne mlade in kreativne posameznike. Skupaj z dobro zasnovanimi vsebinami - izobraževalnimi in zabavnimi, stotinami predavanj, okroglih miz in razprav – z odsotnostjo žirije in nagrajevanja, politikov in njihovega hvalisanja, znatno prispevala k uspehu in dolgoživosti tega edinstvenega projekta."

V program desete edicije festivala spada STEM okrogla miza z naslovom jtaime: prihodnost se je že začela, kjer bodo podjetnik Nenad Bakić, sociolog Boris Jokić, inovator Mate Rimac in član upravnega odbora Telekoma Hrvaške Boris Drilo predstavili pomen popularizacije STEM izobraževanja mladih in razvoja digitalne družbe. Člani okrogle mize bodo iz svoje perspektive zagotovili ustrezno znanje in izkušnje, ki lahko Hrvaški pripomorejo v digitalno uspešnejše gospodarstvo STEM.

"Z zanimivo temo Agrokorja, ki jo bomo obravnavali na eni od okroglih miz, bomo podrobno analizirali krizo največje regionalne družbe. Okrogla miza z naslovom "Hrvaška gre naprej" se bo osredotočala na trditev, da obstajata dva Hrvaški – naročniška, ki želi obdržati obstoječi ekonomski model ter bolj odprta Hrvaška, ki si želi naprednega gospodarstva. Številni strokovni predavatelji, ki jih letos ne bo manjkalo, bodo izmenjevali svoje znanje in odnose ter začeli razprave, o katerih se bo govorilo še dolgo," je dejal direktor programa Nikola Vrdoljak.

O največjem škandalu v svetu nogometa bo govoril človek, ki je odgovoren za njegovo razkritje - Jonathan Calvert, novinar britanskega časnika The Sunday Times, o transformaciji Googla iz spletnega brskalnika v podjetje, ki se ukvarja z razvojem umetne inteligence pa bo govoril Dominik Osterholt iz Google Digital Academy.

O vedno aktualni temi svobode medijev se bo razpravljalo na okrogli mizi House of Cards, kjer bodo udeleženci razpravljali o vplivu politike, poslovnih medijev in uporabi oglaševalskih proračunskih podjetij na vpliv na medije.

Ena od okroglih miz je posvečena fenomenu kreativne spretnosti in uporabe tega koncepta na Weekend Media festivalu, medtem ko se bo na okrogli mizi Življenje v času duopola razpravljalo o vse večjem vplivu Googla in Facebooka na globalni oglaševalski trg. V eni izmed najbolj zabavnih razprav, katere ime je parafraza znanega naslova "Vse, kar ste vedno želeli vedeti o seksu in se niste upali vprašati", bodo provokativni udeleženci poskrbeli za zanimivo razpravo o znamki "Sosedje".

Udeleženci bodo lahko pridobili tudi nova znanja na področju infografije ter vizualnega pripovedovanja zgodbe, Instagrama, čuječnosti, hkrati pa izvedeli, kako povezati televizijske oglase z digitalnimi oglasi na Googlu in Facebooku.

Prijave za BalCannes in SoMo Borac še vedno potekajo

Vse markentingaše na Weekend festivalu čaka že 6. BalCannes, kjer bo letos 25 najboljših projektov v regiji izbrala žirija, ki jo sestavljala kar 25 naročnikov, agencij in novinarjev. Peto leto zapored bo SoMo Borac predstavil najboljša digitalna dela v več kategorijah, prijave pa bodo trajale še nekaj dni - do petka, 8. septembra.

V petek Nipplepeople, Nik Orosi & Pill Jackson, v soboto pa Neno Belan in Fiumensi

Po resnih temah in vročih razpravah bo čas za dobro zabavo, s katero bo Weekend obeležil svoj častitljivi jubilej. Že v četrtek bo čas za veliko otvoritveno zabavo z gosti, ki za zdaj ostajajo skrivnost. V petek bomo začeli s predstavo Sajsi MC by Lampshade Media, po kateri bo Jägermeister predstavil "Jutri se bom zbudil": Nipplepeople, Nik Orosi in Pill Jackson. Ob praznovanju jubilejne obletnice, v soboto 23. septembra, obiskovalce čaka posebna glasbena poslastica: Neno Belan in Fiumenes

Prijave za 10. Weekend Media festival so še vedno odprte. Pričakujemo več kot 4.500 udeležencev. Več informacij na wekendmediafestival.com.

Kontakt za medije:

Martina Pintarić, 404

martina.pintaric@404.agency

098 696 797

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!