Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

HOFERjeve čokolade: čaroben okus ter odgovornost do okolja in pridelovalcev

V lastni tovarni čokolade v avstrijskem mestu Sattledt so v več kot tri desetletja dolgi tradiciji izoblikovali širok nabor navdihujočih okusov za izbrane vrste čokolad nekaterih HOFERjevih blagovnih znamk. Široka ponudba čokolad je označena z UTZ certifikatom trajnostne pridelave kakava, nekatere pa nosijo tudi simbol Fairtrade, ki dodatno zagotavlja, da so bile čokolade proizvedene po principu pravične trgovine.

HOFERjeve čokolade: čaroben okus ter odgovornost do okolja in pridelovalcev

V lastni tovarni čokolade v avstrijskem mestu Sattledt so v več kot tri desetletja dolgi tradiciji izoblikovali širok nabor navdihujočih okusov za izbrane vrste čokolad nekaterih HOFERjevih blagovnih znamk. Široka ponudba čokolad je označena z UTZ certifikatom trajnostne pridelave kakava, nekatere pa nosijo tudi simbol Fairtrade, ki dodatno zagotavlja, da so bile čokolade proizvedene po principu pravične trgovine. Čokolade so tako okusne, proizvedene z odgovornostjo do okolja in pridelovalcev ter nadvse primerne tudi za ustvarjanje sladic, s katerimi boste navdušili.

Čokolade, proizvedene v lastni tovarni

Podjetje HOFER izbrane vrste svojih čokolad že več kot 30 let proizvaja v lastni tovarni čokolade v Sattledtu. To HOFERju omogoča popoln nadzor nad kakovostjo in oblikovanjem priljubljenih okusov, ki so v zadnjih enajstih letih prepričali tudi kupce v Sloveniji.

Pri HOFERju dodajajo: "Lastna proizvodnja in široka paleta lastnih blagovnih znamk čokolad omogočata, da se popolnoma prilagodimo različnim okusom. Ljubitelji temne čokolade lahko izbirajo med čokoladami z visokim deležem kakava iz različnih koncev sveta, okus HOFERjeve mlečne čokolade pa potrjuje tudi prvo mesto v kategoriji lastnih blagovnih znamk na senzoričnem preverjanju Gusto. Okus je rezultat številnih degustacij in kakovostnih surovin. Poleg tega se zavedamo odgovornosti do družbe in okolja ter skrbimo, da naše čokolade niso le odličnega okusa, ampak tudi proizvedene na fer način."

Odgovornost do ljudi in okolja

HOFERjeve lastne blagovne znamke Choceur, Moser Roth, Riquet in Bella so v večini opremljene z UTZ certifikatom trajnostne pridelave kakava. Certifikat UTZ dobavitelje podpira pri pridelavi, ki je usmerjena v prihodnost ter prijazna do okolja in ljudi skozi celotno dobavno verigo – od plantaž do polic.

HOFER poseben pomen posveča poštenemu plačilu pridelovalcem kakava in odločno zavrača otroško delo na plantažah, zato kakav naroča pri preverjenih dobaviteljih. Nekatere izmed izdelkov spremlja oznaka Fairtrade, ki jamči, da z nakupom pripomoremo k temu, da pridelovalci in drugi delavci dobijo pošteno plačilo za svoje delo.

Od čokolade do odličnih sladic

HOFERjeve lastne blagovne znamke čokolad ponujajo širok izbor čokoladnih okusov, z nekoliko domišljije pa lahko z njimi ustvarimo tudi okusne slaščice. Naš predlog je priprava slastne temne čokoladne torte.

Recept: čokoladna torta

Sestavine za biskvit:

4 jajca

140 g navadne moke

60 g kakava v prahu

200 g sladkorja

1 pecilni prašek

0,7 dl vode

0,7 dl olja

Sestavine za nadev:

0,8 l smetane za stepanje

350–400 g temne čokolade (vsaj 70 % kakava)

8–10 žlic sladkorja v prahu

2 vrečki utrjevalca smetane

2 zravnani žlici masla

Ostale sestavine:

200 g temne čokolade CHOCEUR NOIR

2–3 dl mleka

4–5 žlic ruma

maslo za premaz pekača

Priprava:

1. Pečico segrejte na 180 °C in namastite pekač. Na dno pekača položite peki papir, izrezan v obliki kroga. Tudi peki papir namastite in potresite z žličko moke.

2. Pripravite dve posodi. V eno ločite beljake, v drugo pa rumenjake. Rumenjakom dodajte sladkor in jih stepajte, da se vsebina dvakrat poveča in postane svetlorumene barve. V večji kozarec zlijte tekoče sestavine, v manjši posodi pa stehtajte suhe sestavine. Suhe in tekoče sestavine z metlico nežno in postopoma vmešajte v stepene rumenjake. Na koncu iz beljakov naredite sneg in še tega nežno vmešajte v preostalo zmes.

3. Zmes zlijte v pekač in jo malce potresite, da bo končni biskvit bolj raven.

4. Pekač položite v pečico in biskvit pecite slabih 40 minut.

5. Pečen biskvit odstranite iz pekača in ga položite na kuhinjsko krpo. Pustite, da se ohladi.

6. Ko je biskvit hladen, se lotite priprave kreme. V manjši posodi na nizki temperaturi stopite maslo. Maslu dodajte na drobne koščke zdrobljeno čokolado in jo ob rednem mešanju stopite. Ko dodate čokolado, temperaturo zmanjšajte na minimalno. Ko se čokolada stopi, pustite, da se ohladi na sobno temperaturo.

7. Stepite smetano in ji med stepanjem dodajte utrjevalec smetane. V stepeno smetano nato z metlico nežno vmešajte čokolado.

8. V kozarec zlijte mleko in rum. Biskvit razrežite na tri dele. Na končni pladenj položite obod pekača in vanj naložite prvo plast biskvita. Biskvit z rumovim mlekom namočite in ga premažite s polovico kreme. Postopek ponovite. Na koncu na vrh dodajte še zadnjo plast biskvita in položite v hladilnik čez noč ali za vsaj 2–3 ure.

9. Naslednji dan stopite 200 g čokolade na maslu. Čokolado prelijte čez torto, jo po želji okrasite in poskrbite za sladko presenečenje. Dober tek!

Vir recepta: Anina kuhinja

Kontakt

Oddelek za odnose z javnostmi

Telefon: 01/ 83 46 829

E-mail: mediji@hofer.si

O HOFERju

Podjetje HOFER je v Sloveniji prisotno od leta 2005 in šteje že več kot 1600 zaposlenih ter 83 poslovalnic. S tem se uvršča med večja slovenska trgovska podjetja, pri katerih večino ponudbe predstavljajo živila. V rednem sortimentu kupcem ponuja že prek 3000 izdelkov. Sledi svojemu vodilu kupcem vedno ponujati "najvišjo kakovost po najnižjih cenah", kar dosega z optimizacijo in trajnostno usmerjenostjo na vseh področjih.

Kot del skupine ALDI Süd (Aldi jug) v skupini HOFER delujejo tudi HOFER Österreich (Avstrija), ALDI Suisse (Švica) in ALDI Magyarország (Madžarska).

Zgodovina skupine ALDI Süd sega v leto 1913, ko je družina Albrecht v Essnu odprla trgovino z živili. Sprva zgolj domiselna podjetniška ideja je sčasoma dozorela v uspešen diskontni koncept. Zanj je značilna jasno začrtana ponudba lastnih blagovnih znamk, brezkompromisna filozofija kakovosti ter optimizacija procesov na vseh nivojih v podjetju. V središču podjetja ostajajo ljudje: zaposleni, kupci, dobavitelji in drugi partnerji ter odgovornost do njih. S tem podjetje upravičuje svoj slogan "Več kot fer. HOFER.".

Kupci v HOFERjevih poslovalnicah v Sloveniji mesečno opravijo že skoraj 3 milijone nakupov.

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!