Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Na 1. Dnevu radiodifuznih medijev o pomenu radija in televizije

Prek 70 predstavnikov izdajateljev radijskih in televizijski programov je na včerajšnji konferenci razpravljalo o vlogi in pomenu radijskih in televizijskih medijev v slovenskem prostoru, zlasti na lokalni in regionalni ravni, ter o novostih in izzivih, ki jih prinašajo nove tehnologije. Dogodek je organiziralo Združenje radiodifuznih medijev (ZRDF) pri GZS-Medijski zbornici.

Na 1. Dnevu radiodifuznih medijev o pomenu radija in televizije

Ljubljana, 11. aprila 2018 – Prek 70 predstavnikov izdajateljev radijskih in televizijski programov je na včerajšnji konferenci razpravljalo o vlogi in pomenu radijskih in televizijskih medijev v slovenskem prostoru, zlasti na lokalni in regionalni ravni, ter o novostih in izzivih, ki jih prinašajo nove tehnologije. Dogodek je organiziralo Združenje radiodifuznih medijev (ZRDF) pri GZS-Medijski zbornici.

Rajko Djordjevič, predsednik ZRDF pri GZS-Medijski zbornici, je uvodoma izrazil zadovoljstvo nad organizacijo prve konference te vrste v Sloveniji. Medtem ko so dnevi posameznih združenj v tujini že stalnica, so pri nas še v povojih, čeprav je Medijski zakon že zdavnaj zastarel, je komentiral in dodal, da bi si želel, da bi dan radiodifuznih medijev postal stalnica.

Generalna direktorica GZS Sonja Šmuc je poudarila pomen radijskih in televizijskih medijev z vidika njihovega vpliva na oblikovanje javnega mnenja in razmišljanje poslušalcev in gledalcev. "Mediji ste tisti, kjer se vam stvari tako divje spreminjajo, da je težko deliti optimizem drugih panog … Hkrati pa ste bolj kot kdaj koli prej del našega običajnega življenja," je nagovorila udeležence.

Poleg nekaterih tehnoloških novosti, povezovanja med izobraževanjem in medijsko industrijo, zakonskih obveznosti, ki jim morajo slediti tudi mediji, so bili predstavljeni tudi pogledi na prihodnost in regulacijo medijskega trga, ki sta jih podala direktorica AKOS in predsednik SRDF.

Srečanje se je zaključilo z okroglo mizo, na kateri so udeleženci ugotovili, da je razkorak med medijsko zakonodajo in realnim stanjem na medijskem trgu čedalje večji in nevzdržen, ker onemogoča obstoj in razvoj radijskih in televizijskih medijev, ki čedalje hitreje zapirajo svoja vrata. Medijska dejavnost je ena izmed najbolj reguliranih dejavnosti in te obremenitve se še povečujejo. Trg se koncentrira, navkljub vsem zakonskim določilom, denarja za financiranje lokalnih in regionalnih vsebin ni, tudi zato, ker se izgublja v labirintu nekaterih tujih korporacij. Čeprav EU nesporno podpira lokalne in regionalne vsebine, tega ni zaznati v slovenski zakonodaji. Brezbrižnost pristojnega ministrstva in poslancev se kaže tudi z njihovo neudeležbo na srečanju.

Poseben gost konference Kent Leslie Walwin, ustanovitelj in lastnik ene največjih angleških lokalnih televizij, filmski producent ter tudi direktor Planet Matter Business Cluba, združenja izdajateljev, producentov in organizatorjev dogodkov, je predstavil, kako v Veliki Britaniji delujejo lokalni mediji, ki jim namenja veliko več pozornosti: Izpostavil je tudi pomen lokalni novic za lokalne prebivalce.

Združenje izdajateljev radijskih in televizijskih programov

GZS – Medijska zbornica

Mag. Tajda PeliconVodja za strateško komuniciranje

Gospodarska zbornica SlovenijeSlužba za strateško komuniciranje in marketingDimičeva ulica 13, 1504 Ljubljanat:01 5898 136m:041 397 194e:tajda.pelicon@gzs.siw:www.gzs.si

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!