Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Mazda slavi izdelavo 50 milijonov vozil na Japonskem

Mazda motor Korporacija je objavila, da je njena kumulativna proizvodnja na Japonskem dne 15. maja dosegla številko 50 milijonov. V ta namen se je danes v tovarni Hofu (perfektura Yamaguchi) odvila posevna spominska slovesnost. Med drugimi so se ga udeležili izvršni direktor, predsednik in generalni direktor Masamichi Kogai, izvršilno osebje in predstavniki sindikata. Mejnik 50 milijonov proizvedenih vozil se je dosegel po 86 letih in sedmih mesecih od začetka proizvodnje prvega trokolesnega dostavnika oktobra 1931.

Mazda motor Korporacija je objavila, da je njena kumulativna proizvodnja na Japonskem dne 15. maja dosegla številko 50 milijonov. V ta namen se je danes v tovarni Hofu (perfektura Yamaguchi) odvila posevna spominska slovesnost. Med drugimi so se ga udeležili izvršni direktor, predsednik in generalni direktor Masamichi Kogai, izvršilno osebje in predstavniki sindikata. Mejnik 50 milijonov proizvedenih vozil se je dosegel po 86 letih in sedmih mesecih od začetka proizvodnje prvega trokolesnega dostavnika oktobra 1931.

"Mazda je pričela s proizvodnjo vozil pred 86 leti, sedaj pa smo dosegli mejnik 50 milijonov vozil proizvedenih na Japonskem. Četudi bi proizvedli milijon vozil na leto, bi za ta dosežek še vedno potrebovali 50 let, kar jasno pokaže, kako dolgo zgodovino ima Mazda," je na praznovanju povedal Kogai. "Mazda bo nadaljevala z grajenjem močne stranke s pomočjo eazličnih iniciativ. Naši tovarni v Hofu in Hirošimi bosta nadaljevali z neprestanim razvojem in služili kot starševski tovarni z namenom hitrega transferja najnovejših tehnologij in procesov tovarnam v tujini. Želim, da s skupnimi napori dosežemo, da bosta omenjeni tovarni še naprej utelešali tehnični napredek, ki bo v ponos japonski zgodovini Monotskuri."

Mazda je stopila na pot avtomobilskega proizvajalca leta 1931, ko je v Hirošimi pričela s proizvodnjo trikolesnega dostavnika. Leta 1960 je pričela proizvajati model R360 micro-mini, ki je predstavljal drzen vstop na tržišče osebnih vozil. V tovarni v Hofu se je proizvodnja vozil pričela leta 1982. Vse od takrat naprej omenjena tovarna skupaj s tovarno v Hirošimi skrbi za proizvodnjo Mazdinih vozil na Japonskem. Proizvodne tehnike in fleksibilni proizvodni sistemi razviti v teh dveh tovarnah sta Mazdi omogočili povečevanje obsega poslovanja. Proizvodne linije, kjer se lahko istočasno proizvajajo različni modeli vozil nam omogočajo tudi proizvodnjo modelov, ki ne dosegajo velikih proizvodnih številk. Takšen način proizvodnje Mazdi omogoča proizvodnjo manjšega števila vozil, ne da bi to vplivalo na njeno konkurenčnost. V letih 2016 in 2017 je tovarna sprejela ukrepe, ki še izboljšujejo njeno proizvodno fleksibilnost razširjene na crossover modele. Ta ukrep omogoča, da se proizvodnja hitro odzove na spremembo v povpraševanju. Domači tovarni sta vodilni v Mazdini globalni proizvodnji vozil, proizvodne tehnologije kakor tudi tehnologije uveljavljene na japonskem pa se prenašajo v proizvodne obrate izven japonske.

Mazda namerava v tem fiskalnem letu, ki je obenem tudi zadnje leto strukturnih reform, prodati 1.660.000 vozil. Obenem bo vzpostavila potrebne proizvodne okvirje, ki ji bodo do konca fiskalnega leta 2024 omogočile proizvodnjo 2.000.000 vozil. Masovna proizvodnja vozil s tehnologijo in dizajnom nove generacije se bo pričela z letom 2019. Tovarna bo nadaljevala s širjenjem proizvodnje z namenom skrajševanja čakalnih dob.

Mazda si prizadeva za svet, kjer bodo avtomobili omogočali trajnostno sobivanje z ljudmi, družbo in Zemljo. Mazda bo nadaljevala z bogatenjem človeških življenj preko različnih stičnih točk, vključujoč s proizvodnjo visoko kakovostnih avtomobilov in postala znamka, s katero bodo stranke čutile močno čustveno vez.

Foto: Mazda

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!