Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Zanimanje za Slovensko turistično borzo je rekordno

amuje izjemno zanimanje tako predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva kot tujih organizatorjev potovanj in specializiranih agentov. Slovenske turistične borze se udeležuje več kot 430 ljudi iz 40 držav, ki bodo samo na današnji borzni dan opravili več kot 3500 poslovnih sestankov. 63% tujih podjetij je na turistični borzi prvič.

Zanimanje za Slovensko turistično borzo je rekordno

Ljubljana, 8. junija 2018 –Letošnjo, že 21. izvedbo največjega poslovnega dogodka slovenskega turizma zaznamuje izjemno zanimanje tako predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva kot tujih organizatorjev potovanj in specializiranih agentov. Slovenske turistične borze se udeležuje več kot 430 ljudi iz 40 držav, ki bodo samo na današnji borzni dan opravili več kot 3500 poslovnih sestankov. 63% tujih podjetij je na turistični borzi prvič.

Slovenska turistična organizacija (STO) že prek dvajset let organizira največji poslovni dogodek slovenskega turizma. Slovenska turistična borza (SIW) je namenjena spoznavanju in trženju turistične ponudbe Slovenije, krepitvi partnerstev, spodbujanju novih povezav. Na njej sesrečujejo vodilni predstavniki slovenskih turističnih podjetij in organizacij, hotelov, turističnih agencij, zdravilišč, javnega sektorja v turizmu, kongresnih centrov in ostalih ponudnikov v turizmu ter predstavniki tujih organizatorjev potovanj, turističnih in specializiranih agencij. STO tako z borzo omogoča, da slovenski turistični ponudniki sklepajo konkretne posle s ključnimi kupci iz Evrope in oddaljenih dežel, tuji udeleženci pa imajo možnost spoznavanja destinacije gostiteljice borze in drugih delov Slovenije ter njihovo konkretno turistično ponudbo in produkte.

Destinacija gostiteljica letošnje, že 21. izvedbe SIW, je Kranjska Gora, kjer se je včeraj pričel uradni del borze z delovnimsrečanjem predstavnikov STO s slovenskim gospodarstvom. Na njem so predstavili promocijske aktivnosti STO za leto 2019, novosti s področja digitalnega trženja in aktivnosti po posameznih tujih, za slovenski turizem pomembnih trgih.

Osrednji dogodek Slovenske turistične borze predstavlja borzni dan z vnaprej dogovorjenimi 20-minutnimi poslovnimi sestanki. Pričel se je danes zjutraj, zaključil pa se bo pozno popoldne. Tokrat poteka v znamenju rekordne udeležbe tako predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva kot tujih organizatorjev potovanj in specializiranih agentov, ki prihajajo iz 40 držav. Največ jih je iz Nemčije (15), Rusije (12), Avstrije (11), Francije (10) in ZDA (9); prvič se borze udeležujejo iz Moldavije. Iz prekomorskih držav oziroma oddaljenih trgov je 30 podjetij; prihajajo iz Južne Koreje, Kitajske, Singapurja, Hong Konga, ZDA, Kuvajta, Kanade, Brazilije, ZAE, Savdske Arabije. Delovnasrečanja potekajo v Dvorani Vitranc na novih razstavnih prostorih, ki jih STO premierno predstavlja prav na največjem poslovnem dogodku slovenskega turizma. Narejeni so iz slovenske smreke in poudarjajo našo zavezanost trajnostnemu razvoju.

Priložnosti zasrečevanja in pogovore predstavljajo tudi različni spremljevalni dogodki, kot bo večerni Slovenski večer v Nordijskem centru v Planici, in študijske ture, ki jih STO organizira za tuje udeležence borze. Na njih podrobneje spoznajo slovensko turistično ponudbo in destinacije.STO je tokrat pripravilapettematskih študijskih tur, na katerih bodo na različnih koncih Slovenije spoznavali njena zelena, aktivna, zdrava, pa tudi kulturna 5-zvezdična doživetja. Prvo turo so opravili pred uradnim pričetkom SIW, na njej pa so si ogledali največje ikone slovenskega turizma. V naslednjih dneh bodo tuji udeleženci na štirih tematskih turah po različnih predelih Slovenije spoznali še Kranjsko Goro in njeno okolico, dolino reke Sočein dediščino Unesca, naravna zdravilišča in nekaj zgodovinskih krajev Slovenije. Povsod pa bosta v ospredju tudi bogato gastronomsko izročilo in pokrajinska raznolikost naše dežele.

"Slovenski turizem je v zadnjih letih dokazal, da se lahko postavi ob bok svetovno znanim turističnim destinacijam. O tem pričajo številne nagrade in priznanja, ki jih prejema Slovenska turistična organizacija. Prepričan sem, da se botoodrazilo tudi na letošnji poslovni borzi SIW ter da bodo sklenjeni številni dogovori in vzpostavljene dolgotrajne poslovne vezi. Tudi tokrat se bodo lahko partnerji iz tujine prepričali, da smo prijetni gostitelji, da znamo organizirati velike poslovne dogodke in da imamo raznoliko turistično ponudbo za 5-zvezdična doživetja," je ob odprtju borznega dne izjavilZdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo.

"Prav je, da Slovenska turistična borza poteka vsako leto v drugem slovenskem kraju. Na ta način in tudi s pomočjo organiziranih študijskih tur se lahko partnerji iz tujine pobliže seznanijo z našo bogato turistično ponudbo in spoznajo številne gostoljubne ljudi. K raznolikosti turistične ponudbe smo prispevali tudi z ukrepi in aktivnostmi Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter Slovenske turistične organizacije, predvsem pa je pri tem pomembna ustvarjalnost turističnega gospodarstva. Vsem udeležencem 21. poslovne borze SIW 2018 želim plodno delo in veliko uspešnih poslovnih vezi,"je dejalaEva Štravs Podlogar, državna sekretarka na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo. "Slovenska turistična borza je najpomembnejši poslovni dogodek na področju turizma v letu. Vesela sem, da je letošnja rekordna po številu udeležencev, pri čemer je delež tistih, ki so na borzi prvič, 63%. 230 predstavnikov slovenskih podjetij se bosrečalo z 200 predstavniki tujih organizatorjev potovanj na več kot 3500 sestankih v uradnem delu borze,"je izpostavilamag. Maja Pak, direktorica STO."SIW predstavlja odlično priložnost za sklepanje poslov, krepitev odnosov in navezovanje novih stikov."

"Slovenska turistična borza je zagotovo največji poslovni dogodek v turizmu v letošnjem letu in veseli smo, da ga gosti Kranjska Gora. Še bolj pa nas veseli dejstvo, da je tokratna udeležba rekordna, kar le potrjuje dejstvo, da se turizem razvija v pravo smer in da ljudje radi raziskujejo Slovenijo in s tem tudi našo prelepo Zgornjesavsko dolino. Prepričan sem, da bo Kranjska Gora kot gostiteljica Slovenske turistične borze zagotovo pridobila na prepoznavnosti in da bo še več ljudi videlo, da smo destinacija, v kateri lahko uživajo prav vse dni v letu; zato smo pripravili tudi novo oglaševalsko akcijo Kranjska Gora 365". Želimo si, da se prihajajoča poletna sezona podaljša oziroma da bi bilo nesezon čim manj. Kranjska Gora ima idealno klimo skozi celo leto, od prave zime pa vse do pravega poletja, z vmesnimi temperaturami, ki so predvsem primerne za priprave vseh vrhunskih športnikov. Tako tudi v letošnjem poletju pričakujemo povečano povpraševanje po obisku v destinaciji in seveda čim več zadovoljnih gostov, ki se bodo v naše kraje radi vračali,"je ob tokratnem gostovanju SIW-a v destinaciji Kranjska Gora dejalBlaž Veber, direktor Turizma Kranjska Gora.

Fedja Pobegajlo,direktor Hit Alpinee, ki gosti del programa Slovenske turistične borze, pa je izpostavil:"Obisk velikega števila domačih in tujih partnerjev je izjemnega pomena za bodoči razvoj destinacije in Slovenije, saj osebna udeležba na borzi ali študijskih potovanjih omogoča spoznavanje in doživljanje ponudbe. Prav tako nas veseli, da po Gostinsko turističnem zboru in Dnevih slovenskega turizma, ki sta v Kranjski Gori potekala prejšnjo jesen, ponovno sodelujemo s Slovensko turistično organizacijo. Predlani smo gostili tudi letno konferenco Združenja hotelirjev Slovenije. Vsi omenjeni veliki dogodki postavljajo Kranjsko Goro med prepoznavnejše turistične destinacije. Pred kratkim smo za hotel Ramada Resort prejeli certifikat Slovenia Green Accommodation. Veseli nas, da smo del Zelene sheme slovenskega turizma Slovenske turistične organizacije. Za nami je odlična zimska sezona, pred nami obetavne napovedi za poletno; verjamemo, da bo uspešna ter da se bo nadaljeval trend rasti prenočitev in prihodkov iz prvih petih mesecev. Pozitivna pričakovanja vzbuja tudi izrazita rast nemškega trga, ki ga bodo po mojem trdnem prepričanju že v kratkem okrepile tudi nove letalske povezave."

mag. Livija Kovač Kostantinovič

Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13 SI-1000

Ljubljana, Slovenija

T:+386 (0)1 589 85 65

E:livija.kovac@slovenia.info

W:www.slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!