Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Doseg električnega Kia Nira EV kar 380 kilometrov z enim polnjenjem

Družba Kia Motors je na mednarodnem avtomobilskem salonu v južnokorejskem Busanu, ki poteka ravno v teh dneh, razkrila svoj novi model Niro EV. Povsem električni avtomobil, ki ga odlikuje doseg 380 kilometrov*, združuje vozni užitek z atraktivnim dizajnom, zmogljivosti križanca pa s pogonom z ničelnimi emisijami.

Doseg električnega Kia Nira EV kar 380 kilometrov z enim polnjenjem

Družba Kia Motors je na mednarodnem avtomobilskem salonu v južnokorejskem Busanu, ki poteka ravno v teh dneh, razkrila svoj novi model Niro EV. Povsem električni avtomobil, ki ga odlikuje doseg 380 kilometrov*, združuje vozni užitek z atraktivnim dizajnom, zmogljivosti križanca pa s pogonom z ničelnimi emisijami.

Korejski debi konceptov SP in Stinger GT Wide BodyPoleg Nira EV Kia Motors na avtosalonu v Busanu razkriva še dve vozili. Koncept Kia SP – prvič predstavljen na salonu v Indiji – v Busanu doživlja korejsko premiero in nakazuje prihodnjo oblikovalsko vizijo Kiinih športnih terencev. Kia Stinger GT Wide Body, ki v Južni Koreji prav tako doživlja premiero, pa je bil prvič predstavljen na lanskem sejmu SEMA v Las Vegasu.

Oblika in vsestranskost križanca s pogonom z ničelnimi emisijamiNiro EV, Kiina zvezda salona v Busanu, zaseda edinstven položaj na trgu povsem električnih križancev. Inteligentna razporeditev, praktičnost in velik doseg pomenijo, da Niro EV prinaša manj kompromisov kot ostala električna vozila. Kupci bodo veseli številnih vgrajenih tehnologij, značilnih za električna vozila, novih varnostnih pripomočkov ter izstopajočega videza zunanjosti in notranjosti.

Han-woo Park, predsednik in direktor Kia Motors Corporation, pravi:“Niro EV bo Kiin drugi globalni električni model, ki sledi izjemno priljubljenemu Soulu EV. Predstavlja napredek, ki ga je Kia naredila pri izdelavi udobnih, praktičnih in zabavnih vozil, ki prinašajo vožnjo z ničelnimi emisijami.”

V Koreji naprodaj ob koncu leta 2018Prodaja Nira EV se bo pričela kmalu po salonu v Busanu – že ob koncu tega leta v Koreji, v začetku 2019 pa tudi na ostalih trgih.

Električni Niro, oblikovan v Kiinih dizajnerskih centrih v Kaliforniji in Namyangu (J. Koreja), s svojo elegantno in aerodinamično karoserijo s subtilno izklesanimi površinami uteleša praktičnost in privlačnost križancev. Samozavestno dokazuje, da se kupcem električnih vozil pri iskanju varčnejših vozil ni treba odpovedovati čustveno angažiranemu dizajnu ali vsestranskosti križanca. Niro EV se od obstoječega hibridnega Nira in priključnega hibrida Niro razlikuje z ekskluzivnimi oblikovalskimi potezami.

Futuristični dizajn, ki ga je navdihnil koncept Niro EVZunanji videz Nira EV, ki je svoj navdih našel v konceptu Niro EV, prvič predstavljenem na letošnjem sejmu zabavne elektronike v Las Vegasu, temelji na prečiščenem in visokotehološkem oblikovalskem konceptu. Njegova futuristična in aerodinamična motorna maska, ki spominja na tigrov nos, prinaša vgrajeno vtičnico za polnjenje, z vgraviranim logom Nira. Spremenjene zračne reže in nove LED dnevne luči v obliki puščic v kombinaciji s svetlo modrimi poudarki puščajo dober vtis.

Z boka vitka linija in nizka zadnja okna poudarjajo eleganten profil vozila, kar pušča več prostora za mišičaste blatnike. Niro EV se pelje na novih 5-krakih 17-palčnih aluminijastih, diamantno brušenih dvobarvnih platiščih, na katerih se nahaja tudi Kiin sistem regenerativnega zaviranja.

Spremenjeni zadnji odbijač ima podobne svetlo modre poudarke kot jih najdemo na sprednjem delu vozila, medtem ko nove LED zadnje luči dajejo Niru EV značilen svetlobni podpis.

Moderna notranjost s tehnologijami, značilnimi za električna vozila in križanceKabina električnega Nira združuje moderni dizajn z radodarno odmerjeno prostornostjo in tehnologijami, ki dopolnjujejo pogon z ničelnimi emisijami. Notranjost, danes prvič predstavljena javnosti, se razlikuje od ostalih različic Nira, saj prinaša nove pripomočke in oblikovalske elemente. Armaturna plošča je dobila novo svetlo modro osvetlitev, ki se prenaša z zunanjosti, medtem ko je oblika sredinske konzole poenostavljena zaradi namestitve shift-by wire menjalnika – tako je Niro EV postal prvi Kiin model v Evropi s prestavno ročico brez mehanske povezave.

Niro EV predstavlja novo ambientalno osvetlitev, s subtilno osvetlitvijo sredinske konzole in menjalnika. Potniki lahko izbirajo med šestimi barvami – belo, sivo, bronasto, rdečo, zeleno in modro. Notranje oblazinjenje vrat je v visoko svetleči črni in modri barvi, kar še dodatno prispeva k futurističnemu vzdušju v kabini.

Nirov 7,0-palčni zaslon na dotik z vmesnikom HMI (human-machine interface) ostaja v osrčju armaturne plošče, a je posodobljen zaradi narave električnih vozil. Novi informacijsko-zabavni sistem lastnikom omogoča iskanje bližnjih polnilnih mest in spremljanje stopnje napolnjenosti ter razpoložljivega dosega baterije. 7,0-palčni LCD zaslon s števci – ki je pri Niru EV prav tako edinstven – voznikom med vožnjo omogoča intuitivno preverjanje informacij o vožnji in pogonu. Spremenjena sredinska konzola je dobila več prostora za shranjevanje manjših predmetov in pa brezžično polnjenje mobilnih naprav. Lučka, ki se nahaja na vrhu armaturne plošče, prikazuje stanje napolnjenosti med polnjenjem. To lastnikom omogoča, da od zunaj hitro vidijo stanje, brez vstopanja v vozilo.

Ko je Niro leta 2016 pričel svojo prodajno pot, so inženirji pri njegovi platformi predvidevali uporabo različnih pogonov. Niro EV z baterijami in električnim pogonom, ki omogoča enega najdaljših dosegov električnih vozil, v primerjavi s konkurenco ne prinaša samo večjo praktičnost in vsestranskost, temveč tudi oblikovno všečnost.

2.700 milimetrov dolga medosna razdalja vsem potnikom nudi dovolj prostora v predelu nog, medtem ko občutek prostornosti poudarja Nirova oblika križanca. Karoserija – s širino 1.805 mm in višino 1.560 mm – omogoča maksimalno prostornost v predelu glave in ramen spredaj in zadaj sedečih. Nirova dolžina 4.375 mm zagotavlja prtljažnik s 451-litrsko prostornino, kar je več kot pri ostalih električnih vozilih in priključnih hibridih.

380-kilometrski doseg naslednje generacije električnega pogonaKia Niro EV je bil zasnovan, da združi svoj športni, s križanci navdihnjeni dizajn z dolgim dosegom ob ničelnih emisijah in uživaškimi voznimi zmogljivostmi. Vse to mu omogoča električni pogon naslednje generacije, ki uporablja nove proizvodne tehnologije, namensko razvite za Kiina električna vozila.

Opremljen z litij-polimerno baterijo z visoko zmogljivostjo 64 kWh bo Niro EV zmožen prevoziti več kot 380 kilometrov z enim polnjenjem in ob ničelnih emisijah. Niro EV potrebuje 54 minut, da preko 100-kilovatnega priključka 80-odstotno napolni baterijo. Kupci si bodo lahko omislili tudi različico z zmogljivostjo 39,2 kWh, ki ima z enim polnjenjem doseg do 240 kilometrov.*

Moč preko prednjih koles dovaja motor z močjo 150 kW (204 KM), ki proizvaja 395 Nm navora, razpoložljivih takoj, ter Niru EV omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 7,8 sekundah. Baterijski sklop je nameščen pod prtljažnim dnom, kar križanca zaradi središča gravitacije na cesti naredi bolj podobnega limuzinam ali kombilimuzinam, zagotavlja pa tudi maksimalno stabilnost in užitek v vožnji na ovinkastih cestah.

Napredni asistenčni sistemi za pomoč voznikuNiro EV v skladu z naslednjo generacijo pogona voznikom nudi nabor Kiinih naprednih asistenčnih sistemov ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), ki pomagajo v različnih voznih okoljih in situacijah ter zmanjšujejo tveganje trka.

Aktivni varnostni sistemi, ki jih ponuja Niro EV, so med drugim opozarjanje na nevarnost čelnega trka (FCW) s sistemom za pomoč pri preprečevanju trka (FCAA), pametni tempomat z inteligentnim sistemom Stop&Go in sistemom za ohranjanje vozila na voznem pasu (LFA). Sistem LFA je del tehnologij 2. stopnje, namenjenih samovozečim vozilom – deluje tako, da vozila spremlja spredaj v prometu in zaznava talne označbe, s tem pa lahko Nira EV na avtocesti ohranja na svojem pasu. Sistem z uporabo zunanjih senzorjev nadzoruje pospeševanje, zaviranje in premikanje volana glede na kolono vozil spredaj in tako ohranja varno razdaljo. Sistem LFA deluje pri hitrostih od 0 do 130 km/h.

Korejski debi koncepta Kia SPKoncept Kia SP, ki je na nedavnem avtosalonu v New Delhiju prvič predstavil oblikovalsko vizijo Kiinih športnih terencev, se na salonu v Busanu prvič predstavlja tudi domačemu južnokorejskem trgu. Konceptov robusten slog in široka, stabilna karoserija se odlično ujemata z njegovimi športnimi linijami, dolgim motornim pokrovom in tehničnimi podrobnostmi.

Njegov širok ‘obraz’ s širokimi vodoravnimi linijami okrog dolgega motornega pokrova, ki povezujejo žaromete s satenasto kromano motorno masko, usmerja pozornost proti novi različici Kiine edinstvene maske v obliki tigrovega nosu. Dodatne luči, postavljene nad žarometi, so postavljeni znotraj maske in tako dajejo edinstven svetlobni pečat. Ostre bočne enojne linije, ki se raztezajo od motornega pokrova do prtljažnika, v kombinaciji z gladkimi in elegantnimi karoserijskimi ploščami ustvarjajo športen videz. Satenasti kromani detajli se nadaljujejo tudi na zadku vozila, kjer se združijo z zadnjimi LED lučmi in tako dajejo širok, stabilen videz.

Notranjost koncepta SP prinaša širok LCD informacijsko-zabavni sistem, ki se razteza od sredinske konzole do okroglih merilnikov pred voznikom. Ta visokotehnološki videz se ujema z vodoravnimi linijami vzdolž armaturne plošče in dizajnom zunanjosti. Prozorni materiali z osvetljenim ozadjem so uporabljeni po vsej kabini in pričarajo vrhunsko visokotehnološko vzdušje.

Od sejma SEMA do Busana – Stinger GT Wide BodyStinger GT Wide Body, prvič predstavljen leta 2017 na sejmu predelovalcev (SEMA) v Las Vegasu, v Busanu prav tako doživlja korejsko premiero. Vozilo, ki je reinterpretacija Kiine fastback športne limuzine, so za naročnika Kia Motors America predelali v znani delavnici West Coast Customs v Kaliforniji.

Stinger GT Wide Body, ki je našel navdih pri dirkalnih GT vozilih iz 1970-ih, izstopa z zajetnimi odbijači s Stingerjevo bočno silhueto v obliki steklenice coca-cole. Koncept, ki ima nižje vzmetenje (spredaj za 36 mm, zadaj za 31 mm), se pelje na 21-palčnih kovanih platiščih Keen, obutih v visokozmogljive pnevmatike. Aerodinamični komplet iz lahkih ogljikovih vlaken in zadnji difuzor ohranjata Stingerja stabilnega pri visokih hitrostih, medtem ko 4-cevni izpušni sistem nedvoumno sporoča, da to ni običajno športno vozilo.

Karoserija Stingerja GT Wide Body je pobarvana s plastmi biserno modre kovinske barve. V notranjosti so sedeži prevlečeni s posebnim modrim usnjem, armaturna plošča je oblazinjena z ročno všitim sivim usnjem, volanski obroč odet v alcantara usnje, sredinska konzola pa je v sijoči črni barvi. Avtomobilsko umetniško delo predelovalca West Coast Customs je najlepši in najbolj prepričljiv izraz Stingerjevih visokih zmogljivosti.

Opombe*Vsi tehnični podakti v tem sporočilu za javnost so pričakovani podatki, ki so odvisni od nadaljnjega razvoja in homologacije. Doseg vozila je izračunan z uporabo WLTP cikla. Vsi podatki se lahko spremenijo.

Kia. Prva pri dosežkih.

***

Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.

Foto: Kia

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!