Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Predstavitev Slovenije kot privlačne in dostopne destinacije tudi v Severnem delu Nemčije

Predstavništvo Slovenske turistične organizacije (STO) v Nemčiji bo v prihodnjih dneh v sodelovanju s partnerji slovenskega turizma ob vzpostavitvi novih neposrednih letalskih linij izvedlo štiri sprejeme in predstavilo Slovenijo kot atraktivno turistično destinacijo tudi za goste iz severnega dela Nemčije. Tako bo danes, 12. junija izveden slovenski sprejem v Hamburgu, v četrtek, 14. junija sledi sprejem v Düsseldorfu, v ponedeljek, 18. junija v Berlinu in 25. junija v Münchnu. Predstavitev naše dežele kot dostopne in privlačne destinacije se bodo udeležili predstavniki nemških organizatorjev potovanj in turističnih agencij, odločevalci, gospodarstveniki in predstavniki nemških medijev.

Predstavitev Slovenije kot privlačne in dostopne destinacije tudi v Severnem delu Nemčije München, 12. junija 2018 – Predstavništvo Slovenske turistične organizacije (STO) v Nemčiji bo v prihodnjih dneh v sodelovanju s partnerji slovenskega turizma ob vzpostavitvi novih neposrednih letalskih linij izvedlo štiri sprejeme in predstavilo Slovenijo kot atraktivno turistično destinacijo tudi za goste iz severnega dela Nemčije. Tako bo danes, 12. junija izveden slovenski sprejem v Hamburgu, v četrtek, 14. junija sledi sprejem v Düsseldorfu, vponedeljek, 18. junija v Berlinu in 25. junija v Münchnu. Predstavitev naše dežele kot dostopne in privlačne destinacije se bodo udeležili predstavniki nemških organizatorjev potovanj in turističnih agencij, odločevalci, gospodarstveniki in predstavniki nemških medijev. "Nemčija je eden najpomembnejših emitivnih trgov slovenskega turizma, saj so nemški gostje že tradicionalno med prvimi tremi emitivnimi trgi glede na število prihodov in prenočitev tujih turistov.V lanskem letu odlična rast prihodov v višini 28 % in prenočitev v višini 26 % se nadaljuje tudi v letos, ko smo v prvih štirih mesecih zabeležili za 11 % več nemških gostov, ki so ustvarili za 10 % več prenočitev. K dobrim rezultatom s tega trga je prispeval sistematičen, kontinuiran in ciljan pristop k trženjskim in promocijskim aktivnostim, kot je globalna digitalna kampanja "SLOVENIA. Make New Memories" z oglaševanjem na najpomembnejših spletnih portalih in družbenih omrežjih, partnerstvo Slovenije na največji mednarodni borzi ITB Berlin in številne druge promocijske aktivnosti. Nove neposredne letalske povezave pomenijo pomembni korak naprej pri povečanju dostopnosti Slovenije, zato smo se na STO odločili za dodatne promocijske aktivnosti ob vzpostavitvi novih letalskih povezav," je ob tej priložnosti izpostavila mag.Maja Pak, direktorica STO. Nemški gostje so po podatkih SURS v lanskem letu prvič ustvarili več kot milijon prenočitev v Sloveniji ter se tako prebili na drugo mesto med primarnimi trgi turizma prihodov in prenočitev obiskovalcev v Sloveniji, nove letalske povezave pa prinašajo možnosti za nadaljnji razvoj turizma. "Pred nami so novi izzivi, prodor na sever Nemčije je nadgradnja dosedanje koncentracije promocije Slovenije na jugu Nemčije, konkreten povod za intenziviranje promocije Slovenije v Nemčiji pa so uvedbe novih neposrednih letalskih povezav, ki prinašajo nove priložnosti za trženje slovenskega turizma," je povedala vodja predstavništva slovenskega turizma v Nemčiji,Majda Rozina Dolenc. Adria Airwaysje namreč konec marca letos uvedlaneposredno povezavo Ljubljane s Hamburgomter konec aprila šez Düsseldorfom,nizkocenovniEasy Jet napovedujeuvedbo povezaveLjubljane z Berlinom v avgustu,letalska družbaVLM Airlines pa že od februarja iz Antwerpna prek Münchna leti v Maribor. Majda Rozina Dolenc je poudarila pomen sodelovanja v promociji slovenskega turizma in institucij Slovenije na nemškem trgu: "Potenciale razvitega severnega dela Nemčije, ki gravitira v Hamburg in potenciale zvezne dežele Severnega Porenja in Vestfalije z več kot dvajsetimi milijoni prebivalstva, so razpoznali tudi slovenski ponudniki turizma, ki so k aktivnostim partnersko pristopili in na ta način omogočili pripravo in izvedbo sprejemov." Predstavitvi Slovenije v Hamburgu in Düsseldorfu bosta izvedeni v sodelovanjuz regijo Julijskih Alp, ki znova nastopa povezano in skladno z novo strategijo razvoja slovenskega turizma zajema tudi Goriška Brda. K predstavitvi so ob Julijskih Alpah pristopili tudidružba HIT d.d.oziromaHIT AlpineaterTurizem Ljubljana, letalska družbaAdria Airwayspa je zagotovila privlačne nagrade. Na predstavitvah sodeluje tudi podjetjeAviareps, specializirani ponudnik letalskih vozovnic v Nemčiji. "Povezovanje in skupni nastop vseh deležnikov turizma, pa tudi ključnih institucij,Veleposlaništva Republike Slovenije v Nemčijiz veleposlanikom Francem Butom inGeneralnega konzulata Slovenije za Bavarsko in Baden Wuertembergz generalno konzulko Dragico Urtelj, je ključno za utrjevanje ugleda, prepoznavnosti in uveljavitev Slovenije v Nemčiji," izpostavljajo v predstavništvu STO v Nemčiji. Predstavništvo slovenskega turizma na predstavitvi v Hamburgu pričakuje približno 100 udeležencev in v Düsseldorfu preko 130. Predstavitev v Berlinu v organizaciji Veleposlaništva RS v Nemčiji in v sodelovanju s predstavništvom slovenskega turizma v Nemčiji bo hkrati obeležitev slovenskega Dne državnosti, v središču predstavitve bosta varnost in turizem z Julijskim Alpam in Ljubljano, pridružilo se bo tudi Združenje slovenskih naravnih zdravilišč. Sprejema se bo udeležilo 300 gostov. V Münchnu bo sprejem ravno tako potekal ob Dnevu državnosti Slovenije, fokus predstavitve pa bo skladno z novo letalsko povezavo tokrat Maribor s Štajersko, v sodelovanju s Turizmom Maribor – Pohorje in Mariborskim letališčem ter slovenskimi termami, sodeluje SAVA Hotels & Resports. Na dogodku se bo predstavilo tudi več kot dvajset slovenskih vinarjev. Na predstavitvah Slovenije v Nemčiji junija letos bo pomemben del vsebine namenjen slovenski kulinariki, ki je pomemben del kakovostne slovenske ponudbe in turizmu Slovenije dviga konkurenčnost in prepoznavnost. Predstavljene bodo jedi slovenske ter ljubljanske in mariborske kulinarične piramide. V Hamburgu in Düsseldorfu bo predstavljen nabor slovenskih vin vseh regij s poudarkom na vinih Goriških Brd, v Berlinu bo poudarek na peninah Frangež in vinih Štajerske in Primorske, predstavitev v Münchnu pa bo obsegala vinsko degustacijo vrste slovenskih pridelovalcev vin, obiskovalcem jih bo ob vinarjih podrobneje predstavila ambasadorka slovenskih vin, Mira Šemič. Slovensko kulinariko na sprejemih bo pripravila hiša Jezeršek, izpostavljena bo potica, kot tipična slovenska jed, skladno z usmeritvami v kulturni turizem pa je poskrbljeno tudi za kakovostno glasbo. V Hamburgu in Düsseldorfu bo igral trio Bojana Cvetrežnika, v Berlinu pihalni orkester SV, v Münchnu pa zasedba Jara raja.

Foto: Sto

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!