Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

BENCINSKI MOTOR PURETECH 110 PONOVNO PREJEL NAGRADO

6.6.2018 je žirija 20. izdaje natečaja "International Engine of the Year Awards" v Stuttgartu že četrto leto zapored podelila nagrado za najboljši motor leta trivaljnemu bencinskemu turbo motorju Pure Tech 110 S&S in 130 S&S v kategoriji motorjev s prostornino od 1 do 1,4 litra.

BENCINSKI MOTOR PURETECH 110 PONOVNO PREJEL NAGRADO

6.6.2018 je žirija 20. izdaje natečaja "International Engine of the Year Awards" v Stuttgartu že četrto leto zapored podelila nagrado za najboljši motor leta trivaljnemu bencinskemu turbo motorju Pure Tech 110 S&S in 130 S&S v kategoriji motorjev s prostornino od 1 do 1,4 litra.

Vgrajen v vozilo DS 3, ta motor prispeva k izboljšanju moči, ekonomičnosti in učinkovitosti. this engine contributes towards improved performance, economy and efficiency. Najnovejša generacija motorja PureTech je še bolj zmogljiva, bolj varčna z vidika porabe goriva in bolj učinkovita. Tudi do 4% zmanjša emisije.

Nova generacija motorja, ki je bila lansirana v letu 2017, se pravkar uvaja v vozila skupine PSA, in to za okoli sto različic v več kot 70 državah. Vsi motorji ustrezajo evropskemu standardu Euro 6.d-temp in kitajskemu standardu China 6b.

Omogoča namreč:

v povprečju 4 %nižjo porabo gorivakot prejšnja generacija;izboljšano odzivnost1po zaslugi optimizacije turbokompresorja (20 % hitrejše zvišanje navora od 1500 vrt/min dalje);75 % znižanje emisij trdnih delcevpo zaslugi filtra trdnih delcev bencinskega goriva (GPF2), ki ustreza faktorju skladnosti RDE31,5, ki bo po Evropski zakonodaji stopil v veljavo leta 2020, torej tri leta vnaprej;bolj kompaktno zgradbo motorja, da se prilega novi konstrukcijski osnovi (CMP4) za mestna vozila, petvratne limuzine s srednjim nivojem opreme in kompaktnim SUV-jem.

Trenutno proizvodnja trivaljnega motorja PureTech poteka v francoskih tovarnah (Française de Mécanique v Douvrinu, v regiji Pas de Calais in v kraju Trémery v regiji Moselle) in v eni kitajski tovarni (Xiang Yang). Potem ko so tovarne v Franciji v letu 2018 že podvojile svojoproizvodnokapaciteto, bodo motor PureTech leta 2019 začeli proizvajati tudi v kraju Tychy na Poljskem, in leta 2020 še v kraju Szentgotthárd na Madžarskem.

Ob tej priložnosti je Alain Raposo, direktor pogonskih sistemov in podvozij pri skupini PSA, izjavil:“Z velikim ponosom sprejemamo to prestižno nagrado že četrto leto zapored. To je dokaz o sposobnosti naših razvojnih skupin. Stem motorjem je zdaj opremljena že večina naših vozil, saj je med našimi strankami požel velik uspeh. Ta nagrada je globalno priznanje za konkurenčnost in učinkovitost našega izbora bencinskih motorjev in zlasti našega trivaljnega motorja PureTech.”

3-valjni turbo bencinski motor PureTech 110 in 130 KMTip3 valji v vrstiEmisijski standardEuro 6d.temp s faktorjem skladnosti dejanskih voznih emisij (CF RDE) 1,5

Uvedba Euro 6d od 11/2018 dalje (3 leta vnaprej)

Največja močkW/KM96 / 130 pri 5500 vrt/min

81 / 110 pri 5500 vrt/min

Največji navorNm230 pri 1750 vrt/min

210 pri 1500 vrt/min

Način zgorevanjaMotor z neposrednim vbrizgavanjem v osrednjem položaju in s kompresijskim polnjenjem

Spremenljivi čas zapiranja sesalnih in izpušnih ventilov

Upravljanje motorja in dovod v motorKontrolna enota SSTG PSA

Neposredno vbrizgavanje 250 bar

Električno upravljanjeInteligentno električno upravljanje z optimizacijo polnjenja akumulatorja Stop & StartProstorninacm31199Kompresijsko razmerje10,5: 01Vrtina / Hodmm x mm75 x 90,5VzvodjeOjnica z modularno glavo, fiksni batni sornik

Jeklo z visoko trdnostjo

Črpalka za oljeS spremenljivo prostornino s samodejnim krmiljenjem prek kontrolne enoteGlava motorjaAluminijeva zlitina A57 z dodanim bakrom in s toplotno obdelavo

Gravitacijsko litje

Izpušni kolektor, vgrajen v ulite dele glave motorja

Kompresijsko polnjenjeTurbokompresor nove generacije, optimiziran izkoristek, integriran izpustni elektroventil (Dump Valve), električni obtočni ventil (Waste Gate)OkrovIz tlačno vlitega aluminija v vakuumu, hibridne valjne puše, vstavljene s tlačnim ulivanjemVbrizgavanjeOsrednje neposredno vbrizgavanje, vbrizgalne šobe s 5 odprtinami, izdelanimi po tehnologiji laserskega vrtanja

Visokotlačna bencinska črpalka 250 bar

Krmiljenje ventilov2 tubularni odmični gredi iz kompozitnega materiala

Pogon prek vlažnega jermena, prevleka DLC na odmikačih

Upravljanje ventilovNeposredni prenos prek mehanskih dročnikovVentili na valj4 ventili na valjDolžina motorjamm604,5Višina motorjamm683,5Širina motorjamm586Masa po standardu PSAkg84 kgGorivoRON91-98HlajenjeUpravljanje temperature s krmiljenim termostatomIzpušna linijaEnodelni sklop elementov za zmanjšanje onesnaževanja pod turbokompresorjem s katalizatorjem + filtrom trdnih delcev bencinskega goriva

Foto: DS

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!