Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Slovenija tudi v letošnjem poletju gosti vrsto vplivnežev z Instagrama

Slovenija tudi to poletje gosti vplivne instagramerje, ki odkrivajo našo deželo kot destinacijo za 5-zvezdična doživetja skozi skrite kotičke, aktivni oddih, kulinariko ter trajnostni in kulturni turizem.

Slovenija tudi to poletje gosti vplivne instagramerje, ki odkrivajo našo deželo kot destinacijo za 5-zvezdična doživetja skozi skrite kotičke, aktivni oddih, kulinariko ter trajnostni in kulturni turizem.

Slovenijo je tako obiskalo več nišnih blogerjev, pred kratkim tudi štirje t.i. mikroinfluencerji, ki so našo deželo odkrivali v luči dvoletne osrednje tematike slovenskega turizma: kulturnega turizma.

Med ključnimi usmeritvami Slovenske turistične organizacije (STO) v zadnjih letih je strateška usmeritev v vsebinski digitalni marketing. Gre za skrbno načrtovane komunikacijske aktivnosti na področju vsebinskega digitalnega marketinga, usklajen in nadgrajen pristop k upravljanju družbenih omrežij, podprt tudi z digitalnim oglaševanjem, ki rezultira v odličnih rezultatih. Družbena omrežja imajo vedno večjo vlogo tudi pri promociji slovenskega turizma in navdušujejo uporabnike za obisk Slovenije. STO zadnjih letih na vseh družbenih omrežjihFeel Sloveniabeleži izjemno rast števila sledilcev in aktivnosti uporabnikov, še posebej pa na profiluInstagramFeel Slovenia, ki danes beleži več kot 127.000 sledilcev.

Prav to so razlogi, zakaj se je STO odločila, da bo tudi to poletje na odkrivanje lepot naše dežele povabila vplivne instagramerje iz ključnih in drugih izbranih trgov slovenskega turizma.

Pretekli teden so Slovenijo obiskali štirje izbrani influencerji oz. t.i. microinfluencerji, ki jih odlikuje zanimanje za odkrivanje novih in privlačnih destinacij še posebej na področju kulture ter intenzivna interakcija s sledilci. V skladu z izbrano dvoletno tematiko kulturnega turizma so našo deželo tako v štirih dneh fotografirali in odkrivaliSimone Mondinoiz Italije,Loic Lagardeiz Francije,Anna Illesiz Madžarske inEliška Hudcovaiz Češke. Lepote Kamnika, slovenske Istre, Krasa, Ljubljane, Celja in Maribora jim je v luči kulturnega turizma, še posebej pa arhitekture, prireditev, mestnih jeder ter kulinarike, predstavil priznan slovenski fotografLuka Esenko. Kot izpostavlja Luka Esenko, je štiri instagramerje še posebej povezalo skupno zanimanje za kulturni turizem naše dežele, navdušili pa so jih Eco Resort pod Veliko planino, Hrastovlje, Soline in Piran, Lipica, Ljubljana z Odprto kuhno, Celje s starim gradom, Špičnik ter Maribor s Festivalom Lent. Dogajanje na izbranih kulturnih lokacijah so kot fotografije in videe sproti objavljali preko t.i. Stories na svojih kanalih, z uporabo ključnikov #ifeelsLOVEnia in #itsculturetime.

V mesecu juniju pa se je v Sloveniji mudil tudi izjemen influencerMichael Block, s skoraj 300.000 sledilci na Instagramu, ki je med poletom z balonom na pobudo STO naredil spektakularno fotografijo Bleda.

Vse večje je zanimanje za odkrivanje naše dežele s strani nišnih blogerjev, kot sta kanadska blogerja profilaDrink Tea & Travel. Blogerja Oksana in John namreč odkrivata destinacije, ki posebno pozornost posvečajo prav področju trajnostnega turizma, njun blog pa je prejel nagradoGold Medal Winner – Best Independent Travel Blog. Blogerja, ki sta v Sloveniji preživela kar 8 dni, sta bila nad našo deželo kot trajnosti zavezano destinacijo navdušena, še posebej pa nad prejemniki znakaGreen Accommodation, kjer sta bivala (Posestvo Trnulja, eco butique hotel A.M.S. Beagle, Kamp Koren, Hotel St. Daniel Štanjel, Hiške slovenske Istre).

Pravkar se na povabilo STOja v Sloveniji mudi tudiAlex Strohl. Francoski fotograf na svojih potovanjih najde navdih za fotografije, ki so bile objavljene v prestižnih medijih kot so npr.Forbes, Vanity FairaliGentleman`s Journal. Trenutno živi v Montani, vendar dobršen del svojega življenja prepotuje. Je eden izmed najvplivnejših globalnih instagramerjev z več kot 1,3 milijona sledilcev. V Sloveniji želi fotografirati arhitekturne bivake in druge naravne znamenitosti v visokogorju Julijskih in Kamniško-Savinjskih Alp.

"Instagram je najhitereje rastoče družbeno omrežje, ima že več kot 700 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov ter velja za eno od najučinkovitejših družbenih platform za komuniciranje v turizmu. Zato na Slovenski turistični organizaciji predstavitvi Slovenije kot trajnostni zavezane, privlačne in butične destinacije skozi doživetja izbranih instagramerjev, ki jih le-ti delijo s sledilci, posvečamo veliko pozornost,"izpostavljamag. Maja Pak, direktorica STO in dodaja: "Digitalni vplivneži, ki jih v Sloveniji gostimo to poletje, so skrbno izbrani nišni vplivneži oz.mikroinfluencerji, predvsem s področja trajnostnega turizma, kulinarike ter kulturnega turizma, kar je v skladu s pozicioniranjem naše dežele kot globalne zelene butične destinacije za zahtevnega obiskovalca, ki išče 5-zvezdična doživetja."

STO prebivalce Slovenije in njegove obiskovalce vabi s spodbujanjem uporabe hashtaga#ifeelsLOVEniak objavi kakovostnih fotografij in video-posnetkov ter tako k deljenju pristnih in pozitivnih izkušenj Slovenije. Vabimo vas, da tudi vi delite doživetja v Sloveniji z uporabo #ifeelsLOVEnia" in se pridružite kampanji "Dva milijona razlogov zakaj čutimo Slovenijo"

Kontakt za objavo TTA novic

mag. Livija Kovač Kostantinovičvodja korporativnega PRtel.:01 589 85 65e-naslov:livija.kovac(at)slovenia.info

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!