Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Opel je omogočil vpogled v prihodnost z naslednjim korakom razvoja znamke

Rüsselsheim. Opel vlaga ogromno napora, da bi bil najučinkovitejša avtomobilska znamka znotraj Groupe PSA. To je med predstavitvijo strateškega načrta PACE! že lani novembra napovedal njegov izvršni direktor Michael Lohscheller. Obenem utrjuje in prefinjeno brusi tudi svoj profil. Pred koncem letošnjega leta bo konceptno vozilo, ki ga ustvarjajo v Oplovih oblikovalskih studiih, pokazalo, kam je usmerjena znamka.

· Nemški, dostopen, vznemirljiv: konceptni model s prikazom prefinjeno izbranih Oplovih vrednot

· Novi nemški značaj: odprt svetu, ‘menschlich’ – človeški, osredotočen na uporabnike

· Drzno in čisto oblikovanje: čustveno in samozavestno, čisto in intuitivno

· Kompas v prihodnost: prepričljiva nova identiteta prednjega dela z emblemom znamke v žarišču

Rüsselsheim. Opel vlaga ogromno napora, da bi bil najučinkovitejša avtomobilska znamka znotraj Groupe PSA. To je med predstavitvijo strateškega načrta PACE! že lani novembra napovedal njegov izvršni direktor Michael Lohscheller. Obenem utrjuje in prefinjeno brusi tudi svoj profil. Pred koncem letošnjega leta bo konceptno vozilo, ki ga ustvarjajo v Oplovih oblikovalskih studiih, pokazalo, kam je usmerjena znamka.

“PACE! je kompas v smeri trajnostne in uspešne prihodnosti znamke Opel”, je povedal Michael Lohscheller. “Poleg povečanja dobičkonosnosti in učinkovitosti je v načrt PACE! vključeno tudi prizadevanje za utrditev blagovne znamke. V ta namen imajo naše ekipe nalogo izostriti Oplov profil in ustvariti konceptno vozilo, ki bo simboliziralo smer, v katero gremo.”

Nemški, dostopen, vznemirljiv – to so tri vrednote znamke, ki so del DNK vsakega Opla in bodo dajale pečat novim modelom tudi v prihodnosti. V zadnjih mesecih so si Oplove ekipe s področja oblikovanja, razvoja in trženja prizadevale najti odgovor, kako te vrednote še bolje izraziti z oblikovanjem, tehnologijo, bistvom Oplovih avtomobilov in pristopom podjetja pri odnosih s strankami. Ekipa Oplovega direktorja oblikovanja Marka Adamsa je poskrbela za nadaljnji razvoj Oplove oblikovalske filozofije in bo prihodnjim prodajnim uspešnicam iz Rüsselsheima vtisnila kar nekaj prefinjenih sprememb. Kakšni bodo Oplovi modeli sredi dvajsetih let tega stoletja in kaj prinaša prihodnost, je možno razbrati iz prvega vpogleda, ki je sicer še skrbno zakrit, a že prikazuje pomembne podrobnosti.

Oblikovalska ekipa se je odločila, da zagotovi novo raven pridevnika ‘nemški’, s katerim bodo prihodnji izdelki s sodobnim novim nemškim značajem izostrili profil znamke. “Nov nemški značaj – nova ‘nemškost’ – pomeni, da naš temelj niso samo tradicionalne nemške vrednote. Seveda ostajajo odličen razvoj, natančna izdelava, tehnične inovacije in izjemna kakovost še naprej pomembni za nas. A sodobna Nemčija je več kot to. Odprti smo svetu, naš duh zavrača omejenost in resnično smo naklonjeni ljudem – ta odnos najbolje opiše nemška beseda ‘menschlich’ – človeški, človekoljubni. Naši uporabniki so naša usmeritev in naš kompas pri delu, ne glede na to, kje živijo in od kod prihajajo,” je pojasnil Adams.

Dva temeljna stebra Oplove prihodnje oblikovalske filozofije sta neposredno izpeljana iz tega izraza novega nemškega značaja: ‘drzno’ in ‘čisto’. “Oplovo oblikovanje je čustveno, izklesano in samozavestno, ustvarjamo osupljive oblike, ki res izstopajo. Vse to povzema izraz drzno. Drugi ključni vidik nemškega oblikovanja je njegova jasnost, intuitivnost in osredotočenost. In to povzema izraz čisto,” je razložil Adams. S temi odlikami je povezano tudi oblikovanje prejšnjih legendarnih Oplovih modelov. Eden najbolj osupljivih primerov načel ‘drzno’ in ‘čisto’ je bil Opel CD, ki je mednarodno javnost osupnil ob svoji svetovni premieri na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 1969.

Ti ključni elementi so jasno vidni tudi pri najnovejšem izdelku oblikovalskega centra v Rüsselsheimu – GT Concept je navdušil množice in strokovnjake hkrati. “Izraziti proporci, preproste, a izklesane površine, drzna grafična podoba, redki in obenem nadvse skrbno izdelani detajli – konceptni model znamke za leto 2018, ki ga pripravljamo, prinaša razvoj načel, s katerimi je očaral GT Concept. Izraz Oplovih vrednot se jasno nadaljuje in ostaja skladen. Obenem smo naredili kar nekaj velikih korakov naprej in vzpostavljamo strukturo prihodnjega obraza znamke Opel. V središče smo postavili Oplov kompas,” dodaja Adams. Oplov kompas oblikovne elemente prihodnjega obraza znamke razvršča ob dveh poudarjenih oseh, ki se sekata v emblemu – zato je ta v žarišču bolj kot kadarkoli doslej. Linija osrednjega pregiba na pokrovu motornega prostora predstavlja navpično os, ki bo še drzneje in čisteje izdelana. Vodoravno os simbolizirajo značilne dnevne luči v obliki krila, ki bodo pri vseh prihodnjih Oplovih modelih še bolj poudarjene in dodelane.

Konceptno vozilo znamke za leto 2018 bodo predstavili do konca leta in bo uvedlo prihodnji obraz Oplovega oblikovanja v skladu z načeli Oplovega kompasa.

Foto: Opel

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!