Coca-Cola, Romerquelle, Prime – Od zdravstvenih izzivov do kontroverznih in varnostnih skrbi

V oktobru in novembru 2023 smo v slovenskih spletnih medijih spremljali dogajanja, povezana s tremi pijačami: Coca-Colo, Romerquelle in Prime. Analiza spletnih objav je pokazala, da je zmanjšanje medijske pozornosti na pijačo Prime v začetku novembra sovpadalo z vzponom afere, povezane s Coca-Colo, kar nakazuje, da so se medijski fokusi premaknili s Prime na bolj pereče dogodke. 

 

Ko je afera s Coca-Colo nekoliko potihnila, je v ospredje medijske pozornosti ponovno prišla pijača Prime. To je bila predvsem
posledica uspešnih prizadevanj
Zveze potrošnikov Slovenije, ki je dosegla umik energijske pijače PRIME ENERGY s trga. Ta dogodek je ponovno pritegnil medijsko pozornost in sprožil razpravo o
varnosti energijskih pijač. V Sloveniji na srečo nismo zabeležili nobenih primerov zastrupitev, povezanih s Coca-Colo ali Romerquelle, kar je omejilo nadaljnje odmevanje teme v javnosti.

 

Coca-Cola in Romerquelle: Zdravstveni izzivi in trajnostne inovacije

Z začetkom novembra 2023 so poročila o zastrupitvah, povezanih s Coca-Colo in Romerquelle, pritegnila pozornost javnosti. Incidenti so vključevali zapise o hudih simptomih, kot so bruhanje krvi in bolečine v požiralniku. Ti dogodki so sprožili obsežne preiskave, ki so razkrile, da je ena izmed brezalkoholnih pijač, ki jo je v gostinskem lokalu na Reki spil najstnik, vsebovala močno alkalno raztopino, verjetno sredstvo za pranje ali razmaščevanje. V odziv sta obe podjetji hitro umaknili svoje izdelke s trga in sodelovali z zdravstvenimi organi, kar je poudarilo pomen strogih standardov kakovosti in varnosti v prehrambeni industriji.

Afera je zasenčila oktobrske objave o napredovanju Coca-Cole in Romerquelle na področju trajnostnih inovacij. Coca-Cola je v partnerstvu z DS Smithom razvila kartonsko embalažo, ki
nadomešča plastične ročaje, medtem ko Romerquelle prav tako uvaja trajnostne inovacije. Ta prizadevanja odražajo širši trend v industriji pijač, kjer so ekološka zavest in inovacije postali ključni za uspeh.

Hidracijska različica Prime brez kofeina, ostaja dostopna

Pijača Prime, ki je postala priljubljena med mladostniki, je pritegnila pozornost zaradi svoje visoke vsebnosti kofeina in pomanjkljive označbe embalaže. Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je že v oktobru izpostavila, da embalaža ne vsebuje ustreznih opozoril za otroke. Uprava za varno hrano je v odziv na to sprožila inšpekcijski nadzor, ki je privedel do prepovedi prodaje energijske različice pijače Prime zaradi prisotnosti nedovoljene sestavine L-teanin.

Odziv trga in potrošnikov na razkritja o Prime je bil dvoumen. Medtem ko je bila energijska različica umaknjena, hidracijska različica brez kofeina ostaja dostopna. Ta situacija odraža širše družbene in zdravstvene skrbi, povezane z energijskimi pijačami in njihovim vplivom na mladoletne potrošnike.

 

Podobna situacija se dogaja v sosednji Hrvaški, kjer je prihod pijače Prime na tržišče sprožil pisanje in razpravo o dostopnosti energijskih pijač v osnovnih šolah. Istočasno je sprožil tudi reakcijo hrvaške evropske poslanke, ki je izrazila svojo zaskrbljenost in opozorila na škodljivost teh pijač. Ministrstvo za zdravje pripravlja zakon, ki

bi omejil prodajo takšnih izdelkov, in za RTL so potrdili, da delovna skupina pripravlja zakon, s katerim bi uvedli ukrepe za omejevanje prodaje energijskih pijač. Nekatere šole so jih že prepovedale, ker lahko ena pločevinka vsebuje toliko kofeina kot dve skodelici kave. Raziskava kaže, da vsak šesti enajstletnik pije energijske pijače.

Kako lahko industrija in potrošniki sodelujejo pri zagotavljanju varnosti in trajnosti

Dogodki v zadnjih dveh mesecih so osvetlili pomembna vprašanja varnosti in trajnosti v prehrambeni industriji. Medtem ko
sta Coca-Cola in Romerquelle soočeni z izzivi, povezanimi z incidenti z zastrupitvami, so njihove trajnostne inovacije korak naprej v zavezanosti k okoljski odgovornosti. Po drugi strani pa pijača Prime predstavlja primer, kako priljubljeni izdelki lahko sprožijo pomembne zdravstvene in regulativne izzive, še posebej v povezavi z mladoletnimi potrošniki. Ta situacija predstavlja pomemben primer, kako lahko industrija in potrošniki sodelujejo pri zagotavljanju varnosti in trajnosti. V naši redakciji še naprej pozorno spremljamo situacijo in bomo poročali o nadaljnjih razvojih.

Pisan videz pijače Prime močno pritegne otroke in mladostnike, vendar pa ta privlačnost prikriva potencialno škodo za njihovo zdravje, kar predstavlja resno zaskrbljenost.

Greenwashing – zeleno zavajanje v medijih (julij 2023)

Julij 2023 je prinesel izpostavljanje in kritično publiciteto o prisotnosti zelenega zavajanja v slovenskih medijih. Koncept zelenega zavajanja, ki se nanaša na zavajajoče trditve o okoljski prijaznosti izdelkov ali storitev, je bil temeljito raziskan in analiziran. Pregled medijskih poročil je razkril številne primere, ki razkrivajo zapleteno mrežo zavajajočih praks ter njihov vpliv na potrošnike in okolje.

Napačne trditve o ogljičnem odtisu in energiji

Ena izmed glavnih tem v medijih o zelenem zavajanju je bila trditev glede ogljičnega odtisa različnih virov energije. Pogosto so podjetja in organizacije poskušala poudariti nizke emisije ogljikovega dioksida pri določenih virih energije, kot je na primer jedrska energija. Vendar pa so raziskave pokazale, da so takšne trditve lahko zavajajoče, saj ne upoštevajo celotnega življenjskega cikla izdelave, obratovanja in razgradnje teh virov.

Zavajajoča trajnostna naravnanost letalskih prevoznikov

Pozornost je bila tudi usmerjena v letalske prevoznike, ki so bili obtoženi zelenega zavajanja zaradi trditev o trajnostnosti svojih operacij. Mednarodne potrošniške organizacije so razkrile, da mnoge letalske družbe ne izpolnjujejo svojih okoljskih obljub. Trditve, da je letalski prevoz “zelen” ali “trajnosten,” so bile označene za neupravičene, saj izpusti toplogrednih plinov v letalskem sektorju ostajajo visoki.

Lažna okoljska naravnanost pri razvoju projektov

Prav tako je bil izpostavljen primer fiktivnega bioplinarskega projekta, ki je služil kot paradigma zelenega zavajanja. Psevdo-ekološki projekti, kot je ta, so očitno ustvarjeni za ugled, vendar se pogosto izkažejo za neučinkovite ali celo škodljive za okolje. Primeri, kot je ta, odpirajo vprašanja o resnični nameri nekaterih podjetij in organizacij, da se dejansko zavežejo trajnostnim praksam.

Vloga potrošnikov in poziv k transparentnosti

Zaskrbljenost glede zelenega zavajanja je vodila k pozivom za večjo preglednost in resničnost pri okoljskih trditvah. Potrošniki imajo pravico do natančnih in zanesljivih informacij, ki jim omogočajo pravilne odločitve pri nakupu izdelkov ali uporabi storitev. Hkrati so organizacije za varstvo potrošnikov pozvale k uveljavljanju strogih standardov, ki bi preprečili zavajajoče prakse.

Sklepna misel

Julij 2023 je razkril globoko zakoreninjenost zelenega zavajanja v slovenskih medijih. Različni primeri so pokazali, kako lahko napačne ali preveč poenostavljene okoljske trditve vodijo do zmede med potrošniki ter ovirajo trajnostno prizadevanje. V prihodnosti je ključno, da se vzpostavi jasna pravila in regulacije, ki bodo zagotavljala poštenost in transparentnost pri komuniciranju okoljskih vidikov izdelkov in storitev. Potrošniki pa imajo pomembno vlogo pri prepoznavanju in zavračanju zelenega zavajanja ter spodbujanju odgovornega ravnanja podjetij in organizacij.

PRIJAVA NA E-NOVICE

Categories
Press Clipping Press Clipping

Najbolj pomembno je biti del aktivne in sočutne skupnosti

Hude poplave so za seboj pustile številne posledice in prizadetim povzročile veliko težav. V teh težkih trenutkih smo se zaposleni na Press Clippingu združili in stopili skupaj, da bi pomagali tistim, ki so jih poplave najbolj prizadele. Zbrali smo sredstva in nakupili najbolj potrebne stvari, ki jih prizadeti v poplavah potrebujejo.
Zavedamo se, kako pomembno je ohranjati povezave in komunikacijo, zato tudi občinam, ki so utrpele škodo v poplavah, v znak podpore brez obveznosti omogočamo vključitev AlarmClip sistema za sprotno obveščanje o medijskih objavah, ki se navezujejo na izbrano občino.
Naše delo se ne ustavi pri spremljanju in analizi medijskih objav. Najbolj pomembno je biti del aktivne in sočutne skupnosti.
Hvala vsem za podporo in solidarnost.
Zaposleni Press Clipping
Categories
Press Clipping

Izberite svojo pot v digitalnem svetu

V svetu, kjer digitalni mediji oblikujejo našo izkušnjo in nam ponujajo vsebine prilagojene našim interesom, je pristna in raznolika informacija vse bolj dragocena. S tem namenom vam nudimo prejemanje novic po vaši izbiri.

V sodobni dobi digitalizacije se soočamo z novimi izzivi in priložnostmi, ki jih prinašajo novi mediji. Njihova razlika v primerjavi s tradicionalnimi mediji je povezana z različnimi logikami delovanja.

Novi mediji, zlasti spletni, so opremljeni z algoritmi, ki lahko sledijo našemu obnašanju in nam ponudijo vsebino, ki ustreza našim zanimanjem. To prilagajanje je dvorezen meč, saj sicer personalizira našo izkušnjo, a hkrati ustvarja t. i. informacijske mehurčke, ki lahko omejijo našo perspektivo. Slednje lahko ironično oteži dostop do raznolikih informacij, kar je v nekem smislu paradoks, saj bi splet moral biti orodje za enostavno in hitro iskanje informacij. Splet ustvarja našo medijsko podobo in določa vsebino, ki jo vidimo. Izstopiti iz tega informacijskega mehurčka zahteva napor, saj se je potrebno prebiti skozi filtrirane informacije in poiskati raznolike vire.

Razlika med novimi in tradicionalnimi mediji pa ni samo v tem. Če se ozremo nazaj v 19. stoletje, ko je časnikarstvo doživljalo vzpon, je večina časnikov služila kot politična propaganda za različne stranke. Torej, ni res, da bi stari mediji vedno služili kot nepristranski viri informacij.

Vendar pa imajo novi mediji ključno razliko: njihove propagandne tehnike so mnogo bolj učinkovite. Medtem ko je tiskani časopis enak za vse bralce, se digitalni mediji prilagajajo vsakemu posameznemu uporabniku. To jim omogoča natančno ciljanje sporočil, kar zagotavlja večjo učinkovitost sporočila in povečuje verjetnost, da bo prejemnik sporočilu verjel.

Tako se v svetu novih medijev soočamo z novimi izzivi v razumevanju in dostopu do informacij. Ključnega pomena je, da smo kot uporabniki zavedni teh dinamik in si prizadevamo za aktivno iskanje raznolikih virov informacij.

Zaradi tega vam ponujamo prejemanje novic o tematikah, ki so relevantne za vas. Izberite med temami, kot so: Digitalna transformacija, Gospodarski briefing, Kibernetska varnost, Lažne novice, Napovedniki dogodkov, Trajnostni razvoj in družbena odgovornost, Zeleno zavajanje.

Vabimo vas, da se prijavite na prejemanje novic, s čimer boste prejeli ažurne in pomembne informacije, ki odsevajo vaše interese in potrebe. Naš cilj je ponuditi pomoč, da se bolje znajdete v digitalnem svetu, saj se zavedamo, da je pristop k novicam in informacijam pomemben del vašega vsakdana.

Dodatno nudimo storitev, kjer lahko sami določite svojo tematiko in ključne besede, po katerih bomo za vas iskali najbolj relevantne članke. S tem želimo zagotoviti, da boste vedno imeli dostop do najnovejših in najpomembnejših informacij na področjih, ki vas najbolj zanimajo.

V sodobni dobi digitalizacije je ključnega pomena, da smo kot uporabniki zavedni teh dinamik in si prizadevamo za aktivno iskanje raznolikih virov informacij. Naj naša storitev postane vaš partner v tej nalogi.

Categories
Izobraževanje

An online guide to monitoring and analyzing media content

⬇

FREE ONLINE GUIDE!

We don’t spam! Read more in our privacy policy

How will it help you?

Added value of monitoring media releases:

You will learn how monitoring media releases can contribute to your success and why it is important to regularly monitor what is happening in your environment.

The process of creating a daily report

We will explain to you how the process of monitoring media releases works and how our daily report can help you follow the most important news.

The importance of monitoring current topics, competitors and the market

We’ll show you why it’s important to keep track of what’s happening in your industry, who your competitors are, and what the current market trends are.

Evaluating the performance and effectiveness of events:

We will explain how you can use us to evaluate the success of your events and how you can use this information to improve your communication strategy.

External communication

You will learn how our services can help you improve your external communication and how you can improve your public image by monitoring media releases.

Measuring the value of your work

We will show you how you can use our analyzes to measure the value of your work and how you can use this information to improve your business strategy.

Categories
Avtomobilizem

Naročnikovih 6 – WAE S d.o.o.

WAE S d.o.o. je hčerinsko podjetje AW OPL Distribution Kft. s sedežem na Madžarskem, ki je del skupine AutoWallis, ki se že 30 let ukvarja z avtomobilskim poslom.Ta trenutek je kot uvoznik ali trgovec prisotna v 14. državah srednje in vzhodne Evropi, z znamkami BMW Citroën, Dacia, Isuzu, Jaguar, Land Rover, Maserati, MINI, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Ssangyong, Suzuki, Toyota, and Sixt rent-a-car.

Kateri projekt je za vas predstavljal največji izziv?
Projekti z izzivi nam ne predstavljajo težav, nasprotno, izzivi so del našega posla. Vsak izziv je po svoje poseben in težko izpostavimo le enega. Pa vendarle morda velja omeniti tega iz leta 2017 iz ikoničnega Avto Salona, ko je le-ta še obstajal. Takrat smo v Slovenijo pripeljali konceptni avtomobil Opel GT concept, in kot tak vrednostno neprecenljiv obstoječi primerek na svetu. To je bil izjemno zahteven logistični zalogaj za vse nas. Že sam prevoz tega redkega avtomobila iz Nemčije v Slovenijo je bil izjemno zahteven, pripeljan je bil namreč s pokritim priklopnikom, da je bil skrit pred vremenskimi in drugimi nezaželenimi vplivi. Dotični avtomobil je imel “osebnega varnostnika”, oziroma inženirja, ki je ves čas skrbel za avto in bil tudi edini, ki je sploh lahko upravljal z avtomobilom. In tudi na samem sejmu je bil Opel GT concept ves čas ograjen in pod inženirjevim in našim budnim očesom. To so res enkratne in neponovljive zgodbe, ki predstavljajo izjemen stres, a hkrati tudi zadovoljstvo, da si lahko del tako butične zgodbe.
 
Kateri projekt bi izpostavili pri drugih podjetjih (iz strokovnega vidika)?
Neposredno konkurenco in podjetja v drugih panogah spremljamo in težko bi izpostavili le en primer dobre prakse. Navdušujejo nas inovativni in navdihujoči projekti, ki pa v sebi nosijo tudi družbeno odgovorno noto. Če so ti projekti plod slovenskega znanja in inovativnosti, smo veseli še toliko bolj.

Kakšno je stanje PR-ja danes v Sloveniji?
Dobro. Menimo, da se podjetja in javne ustanove vse bolj zavedajo pomembnosti komuniciranja na različnih ravneh in je PR del strateškega odločanja o komunikacijskih procesih v podjetju. Razvoj različnih komunikacijskih kanalov in platform je klasično komuniciranje (sporočila za javnost, novinarske konference in dogodke) nadgradilo z novodobnimi prijemi in tako so odnosi z javnostmi postali še kompleksnejši in posledično zahtevnejši. Prav tako so aktivnosti z novodobnimi algoritmi postale merljive in če je nekoč veljalo, da aktivnosti odnosov z javnostmi niso merljiva, oziroma lahko podamo le ocene, zdaj temu zagotovo ni več tako. In tako je delo komunikatorjev postalo na eni strani zelo ozko specializirano, na drugi strani pa s še večjo širino in s poglobljenim znanjem družbe. Če so nekoč delo PR-ovca opravljali le ljudje iz novinarstva in politike, so sedaj dobrodošli in zaželeni tudi ljudje s sociološkim, humanističnim znanjem in celo z bolj specifičnimi znanji kot so pravo, finance, kadri . . . . Odnosi z javnostmi so postali nepogrešljiv del vsakega podjetja in s tem se je povečala tudi njihova teža in ne nazadnje odgovornost. 
 
Kaj vam pomeni kliping in merjenje?
Kliping in merjenje nam predstavljata nepogrešljivi orodji pri delu, saj tako lahko merimo doseg in prodornost komunikacijj, sporočil. Preko klipinga in merjenj pa lahko tudi ovrednotimo stanje duha v družbi, dovzetnost kupcev za naše produkte, lahko zaznamo kaj se dogaja v panogi na splošno, kakšni so trendi in v katero smer gredo. Še več, preko klipinga in drugih merjenj lahko ocenimo vidnost in podobo blagovne znamke v družbi, v našem primeru WAE S in OPEL, ter vse te informacije lahko uporabimo pri izboljšanju poslovnih strategij.
 
Kakšne vrednote izpostavlja vaše podjetje v komunikaciji? 
Enake, kot nas vodijo pri poslanstvu blagovne znamke OPEL, katero kot uvoznik WAE S zastopamo v Sloveniji, kjer tradicija 160 let nekaj šteje in vemo, da ne bi dosegli tako visokega jubileja brez odličnosti in natančnosti, transparentnosti in odprte komunikacije, ki jo vodimo z najvišjo mero odgovornosti do naših cenjenih strank.
 
Kateri medij za vas predstavlja največjo vrednost?
Največjo vrednost, kot končni medij so pri nas cenjeni Oplovi kupci. Zadovoljni kupci so najbolj hvaležni medij pozitivnih sporočil, z visoko stopnjo zaupanja v svojem krogu družine, prijateljev, znancev. Zadovoljni kupci so tudi tisti, ki se redno vračajo v naše salone in zdaj nas v salonih obiščejo tudi že njihovi otroci, tako da OPEL avtomobili prehajajo iz generacije v generacijo. Ne nazadnje po slovenskih cestah vozi približno 84.000 Oplovih voznikov, kar je impresivna številka, ki govori sama zase. 

Ajda Žižek, PR manager
Categories
Splošno Splošno

Besede meseca aprila v slovenskih in hrvaških medijih

V mesecu aprilu smo spremljali ključne besede v slovenskih in hrvaških medijih. Največkrat se je pojavila besedna zveza velika noč, vendar je bilo zelo malo objav o njenem pomenu.

Ne zamudite priložnosti

Če želite primerjati katero koli ključno besedo, na primer konkurenco, dejavnost, kampanje, projekte, produkte ali kaj drugega, nas kontaktirajte!

Categories
Splošno

PRIDRUŽITE SE NAŠI TRAJNOSTNI ZGODBI

V zadnjih letih se je zavedanje o pomembnosti obnovljivih virov energije za našo prihodnost povečalo. Toda kako lahko spremljamo napredek in izzive industrije? Ena od možnosti je spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije s pomočjo specifičnih ključnih besed.

vir: pressclipping

Analiziranje več kot 10.000 publikacij na temo obnovljivih virov energije lahko pomaga pridobiti dragocene vpoglede v trenutno stanje, trende in izzive, s katerimi se sooča industrija. Poleg tega lahko ta analiza pomaga pri odločitvah in oblikovanju politik za bolj trajnostno prihodnost.

vir: canva

Spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije nam lahko pomaga razumeti, kako se razvija trg obnovljivih virov energije, kdo so ključni igralci na tem področju ter kakšne spremembe se dogajajo v zakonodaji in regulativi. Poleg tega spremljanje objav o obnovljivih virih energije pomaga pri pridobivanju novih idej za inovativne projekte in pri razvijanju novih rešitev za izzive, s katerimi se soočamo v boju proti podnebnim spremembam.

Od manjših projektov do sončnih elektrarn na oceanu

Uporaba obnovljivih virov energije se je v preteklosti omejevala na manjše projekte, vendar se danes uporabljajo tudi v velikih projektih, kot so sončne elektrarne in vetrne farme na oceanu, ki lahko oskrbujejo tisoče gospodinjstev. Cene obnovljivih virov energije so v zadnjih letih padle, kar je povzročilo povečanje investicij in rast industrije. Nekatere države in mesta že sprejemajo ambiciozne cilje glede uporabe obnovljivih virov energije, kar kaže, da so ti viri ključni za prihodnost. Spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije je en način, kako se lahko posamezniki vključijo v trajnostno zgodbo.

Kaj je trajnostni razvoj?

Obnovljivi viri energije so ključni del reševanja podnebnih sprememb in zagotavljanja trajnostnega razvoja. Zato je pomembno, da vsakdo prispeva k temu cilju na svoj način. Spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije je ena od možnosti, kako se lahko vključite v to trajnostno zgodbo.

Categories
Gospodarstvo

Znanstvenice, podjetnice in strokovnjakinje v slovenskih medijih

500 uspešnih slovenskih podjetnic je nedavno pritegnilo veliko zanimanja v slovenskih medijih, kar odraža pomemben mejnik v ženskem podjetništvu. Te ženske so delile svoje izkušnje ter se dotaknile izzivov, s katerimi se srečujejo pri poslovanju, kar je navdihujoča zgodba o moči slovenskih žensk in njihovem vplivu na gospodarstvo.

Ta dogodek (500 podjetnic) je tudi spodbudil precejšnjo medijsko pozornost na prisotnost žensk v znanosti, tehnologiji in poslovnem svetu. To je ključno, saj lahko prisotnost žensk v medijih poveča ozaveščenost o pomembnih vprašanjih, ki zadevajo ženske, ter spodbudi pozitivne spremembe v družbi. Večja prisotnost v medijih lahko tudi spodbudi mlade ženske, da razmislijo o kariernih možnostih v znanosti, tehnologiji in poslu ter organizacije, da postanejo bolj vključujoče in raznolike.

Nedavna analiza medijskih objav kaže, da so bili nekateri mediji osredotočeni na statistične podatke in trende v ženskem podjetništvu, medtem ko so drugi poročali o konkretnih zgodbah podjetnic. Kljub temu pa je skupno sporočilo jasno – slovensko žensko podjetništvo je v vzponu in predstavlja pomemben del gospodarstva.

500 podjetnic v medijih (marec – april)

Pomembno je tudi, da se medijska pozornost usmerja na vlogo in dosežke strokovnjakinj, podjetnic in znanstvenic. To lahko služi kot spodbuda za večjo vključenost žensk v teh področjih ter krepitvi ozaveščenosti o njihovem prispevku k družbi in gospodarstvu. Največje število medijskih vsebin je bilo objavljenih na spletnih portalih, kar kaže na pomembnost digitalnih medijev pri obveščanju o temah, ki zadevajo ženske in njihov prispevek k družbi.

Veseli nas, da se zavedamo pomembnosti prisotnosti žensk v medijih ter spodbujanja njihovega prispevka k družbi in gospodarstvu. S tem se lahko še naprej krepi vloga in prispevek žensk na področju strokovnosti, podjetništva in znanosti v Sloveniji.

Categories
Družabno

Katra osvojila srca in medije!

Katra je s svojo dobrodelno potjo osvojila srca ljudi in postala prava medijska zvezda! Od začetka dražbe, ki jo je organiziral bivši predsednik Pahor 28. januarja 2023, smo zabeležili več kot 500 medijskih objav, ki so vredne več kot 600 tisoč evrov.


Veseli nas, da smo na tej poti lahko sodelovali tudi mi, ekipa Press Clippinga, in z našim delom pomagali dobrodelnim ustanovam, kot sta Zlata pentljica in Junaki 3. nadstropja, da so postale bolj prepoznavne.

S tem, ko smo spremljali medijsko pokritost dobrodelnih organizacij, smo želeli pokazati, kako pomembno je, da so prisotne v javnem prostoru in kako veliko dodano vrednost prinašajo. Vedno znova si želimo pomagati tako dobrodelnim organizacijam kot tudi drugim podjetjem, zavodom in posameznikom ter jih spodbujati k rasti in uspehu. S tem tudi sami rastemo in se izpopolnjujemo skupaj za dobrodelne namene. 

Skupaj gradimo boljši svet!

PREIZKUSITE

NAŠE STORITVE!

Za testiranje naših storitev nam posredujte do tri ključne besede, ki jih želite spremljati v medijih (npr. ime podjetja, dejavnost, ipd.). Na osnovi ključnih besed vam za izbrano obdobje pripravimo kliping in vam pošljemo poročilo na vaš izbran e-naslov.