WAE S d.o.o. je hčerinsko podjetje AW OPL Distribution Kft. s sedežem na Madžarskem, ki je del skupine AutoWallis, ki se že 30 let ukvarja z avtomobilskim poslom.Ta trenutek je kot uvoznik ali trgovec prisotna v 14. državah srednje in vzhodne Evropi, z znamkami BMW Citroën, Dacia, Isuzu, Jaguar, Land Rover, Maserati, MINI, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Ssangyong, Suzuki, Toyota, and Sixt rent-a-car.
Kateri projekt je za vas predstavljal največji izziv?
Projekti z izzivi nam ne predstavljajo težav, nasprotno, izzivi so del našega posla. Vsak izziv je po svoje poseben in težko izpostavimo le enega. Pa vendarle morda velja omeniti tega iz leta 2017 iz ikoničnega Avto Salona, ko je le-ta še obstajal. Takrat smo v Slovenijo pripeljali konceptni avtomobil Opel GT concept, in kot tak vrednostno neprecenljiv obstoječi primerek na svetu. To je bil izjemno zahteven logistični zalogaj za vse nas. Že sam prevoz tega redkega avtomobila iz Nemčije v Slovenijo je bil izjemno zahteven, pripeljan je bil namreč s pokritim priklopnikom, da je bil skrit pred vremenskimi in drugimi nezaželenimi vplivi. Dotični avtomobil je imel “osebnega varnostnika”, oziroma inženirja, ki je ves čas skrbel za avto in bil tudi edini, ki je sploh lahko upravljal z avtomobilom. In tudi na samem sejmu je bil Opel GT concept ves čas ograjen in pod inženirjevim in našim budnim očesom. To so res enkratne in neponovljive zgodbe, ki predstavljajo izjemen stres, a hkrati tudi zadovoljstvo, da si lahko del tako butične zgodbe.
Kateri projekt bi izpostavili pri drugih podjetjih (iz strokovnega vidika)?
Neposredno konkurenco in podjetja v drugih panogah spremljamo in težko bi izpostavili le en primer dobre prakse. Navdušujejo nas inovativni in navdihujoči projekti, ki pa v sebi nosijo tudi družbeno odgovorno noto. Če so ti projekti plod slovenskega znanja in inovativnosti, smo veseli še toliko bolj.
Kakšno je stanje PR-ja danes v Sloveniji?
Dobro. Menimo, da se podjetja in javne ustanove vse bolj zavedajo pomembnosti komuniciranja na različnih ravneh in je PR del strateškega odločanja o komunikacijskih procesih v podjetju. Razvoj različnih komunikacijskih kanalov in platform je klasično komuniciranje (sporočila za javnost, novinarske konference in dogodke) nadgradilo z novodobnimi prijemi in tako so odnosi z javnostmi postali še kompleksnejši in posledično zahtevnejši. Prav tako so aktivnosti z novodobnimi algoritmi postale merljive in če je nekoč veljalo, da aktivnosti odnosov z javnostmi niso merljiva, oziroma lahko podamo le ocene, zdaj temu zagotovo ni več tako. In tako je delo komunikatorjev postalo na eni strani zelo ozko specializirano, na drugi strani pa s še večjo širino in s poglobljenim znanjem družbe. Če so nekoč delo PR-ovca opravljali le ljudje iz novinarstva in politike, so sedaj dobrodošli in zaželeni tudi ljudje s sociološkim, humanističnim znanjem in celo z bolj specifičnimi znanji kot so pravo, finance, kadri . . . . Odnosi z javnostmi so postali nepogrešljiv del vsakega podjetja in s tem se je povečala tudi njihova teža in ne nazadnje odgovornost.
Kaj vam pomeni kliping in merjenje?
Kliping in merjenje nam predstavljata nepogrešljivi orodji pri delu, saj tako lahko merimo doseg in prodornost komunikacijj, sporočil. Preko klipinga in merjenj pa lahko tudi ovrednotimo stanje duha v družbi, dovzetnost kupcev za naše produkte, lahko zaznamo kaj se dogaja v panogi na splošno, kakšni so trendi in v katero smer gredo. Še več, preko klipinga in drugih merjenj lahko ocenimo vidnost in podobo blagovne znamke v družbi, v našem primeru WAE S in OPEL, ter vse te informacije lahko uporabimo pri izboljšanju poslovnih strategij.
Kakšne vrednote izpostavlja vaše podjetje v komunikaciji?
Enake, kot nas vodijo pri poslanstvu blagovne znamke OPEL, katero kot uvoznik WAE S zastopamo v Sloveniji, kjer tradicija 160 let nekaj šteje in vemo, da ne bi dosegli tako visokega jubileja brez odličnosti in natančnosti, transparentnosti in odprte komunikacije, ki jo vodimo z najvišjo mero odgovornosti do naših cenjenih strank.
Kateri medij za vas predstavlja največjo vrednost?
Največjo vrednost, kot končni medij so pri nas cenjeni Oplovi kupci. Zadovoljni kupci so najbolj hvaležni medij pozitivnih sporočil, z visoko stopnjo zaupanja v svojem krogu družine, prijateljev, znancev. Zadovoljni kupci so tudi tisti, ki se redno vračajo v naše salone in zdaj nas v salonih obiščejo tudi že njihovi otroci, tako da OPEL avtomobili prehajajo iz generacije v generacijo. Ne nazadnje po slovenskih cestah vozi približno 84.000 Oplovih voznikov, kar je impresivna številka, ki govori sama zase.
V mesecu aprilu smo spremljali ključne besede v slovenskih in hrvaških medijih. Največkrat se je pojavila besedna zveza velika noč, vendar je bilo zelo malo objav o njenem pomenu.
Ne zamudite priložnosti
Če želite primerjati katero koli ključno besedo, na primer konkurenco, dejavnost, kampanje, projekte, produkte ali kaj drugega, nas kontaktirajte!
V zadnjih letih se je zavedanje o pomembnosti obnovljivih virov energije za našo prihodnost povečalo. Toda kako lahko spremljamo napredek in izzive industrije? Ena od možnosti je spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije s pomočjo specifičnih ključnih besed.
vir: pressclipping
Analiziranje več kot 10.000 publikacij na temo obnovljivih virov energije lahko pomaga pridobiti dragocene vpoglede v trenutno stanje, trende in izzive, s katerimi se sooča industrija. Poleg tega lahko ta analiza pomaga pri odločitvah in oblikovanju politik za bolj trajnostno prihodnost.
vir: canva
Spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije nam lahko pomaga razumeti, kako se razvija trg obnovljivih virov energije, kdo so ključni igralci na tem področju ter kakšne spremembe se dogajajo v zakonodaji in regulativi. Poleg tega spremljanje objav o obnovljivih virih energije pomaga pri pridobivanju novih idej za inovativne projekte in pri razvijanju novih rešitev za izzive, s katerimi se soočamo v boju proti podnebnim spremembam.
Od manjših projektov do sončnih elektrarn na oceanu
Uporaba obnovljivih virov energije se je v preteklosti omejevala na manjše projekte, vendar se danes uporabljajo tudi v velikih projektih, kot so sončne elektrarne in vetrne farme na oceanu, ki lahko oskrbujejo tisoče gospodinjstev. Cene obnovljivih virov energije so v zadnjih letih padle, kar je povzročilo povečanje investicij in rast industrije. Nekatere države in mesta že sprejemajo ambiciozne cilje glede uporabe obnovljivih virov energije, kar kaže, da so ti viri ključni za prihodnost. Spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije je en način, kako se lahko posamezniki vključijo v trajnostno zgodbo.
Obnovljivi viri energije so ključni del reševanja podnebnih sprememb in zagotavljanja trajnostnega razvoja. Zato je pomembno, da vsakdo prispeva k temu cilju na svoj način. Spremljanje medijskih objav o obnovljivih virih energije je ena od možnosti, kako se lahko vključite v to trajnostno zgodbo.
500 uspešnih slovenskih podjetnic je nedavno pritegnilo veliko zanimanja v slovenskih medijih, kar odraža pomemben mejnik v ženskem podjetništvu. Te ženske so delile svoje izkušnje ter se dotaknile izzivov, s katerimi se srečujejo pri poslovanju, kar je navdihujoča zgodba o moči slovenskih žensk in njihovem vplivu na gospodarstvo.
Ta dogodek (500 podjetnic) je tudi spodbudil precejšnjo medijsko pozornost na prisotnost žensk v znanosti, tehnologiji in poslovnem svetu. To je ključno, saj lahko prisotnost žensk v medijih poveča ozaveščenost o pomembnih vprašanjih, ki zadevajo ženske, ter spodbudi pozitivne spremembe v družbi. Večja prisotnost v medijih lahko tudi spodbudi mlade ženske, da razmislijo o kariernih možnostih v znanosti, tehnologiji in poslu ter organizacije, da postanejo bolj vključujoče in raznolike.
Nedavna analiza medijskih objav kaže, da so bili nekateri mediji osredotočeni na statistične podatke in trende v ženskem podjetništvu, medtem ko so drugi poročali o konkretnih zgodbah podjetnic. Kljub temu pa je skupno sporočilo jasno – slovensko žensko podjetništvo je v vzponu in predstavlja pomemben del gospodarstva.
500 podjetnic v medijih (marec – april)
Pomembno je tudi, da se medijska pozornost usmerja na vlogo in dosežke strokovnjakinj, podjetnic in znanstvenic. To lahko služi kot spodbuda za večjo vključenost žensk v teh področjih ter krepitvi ozaveščenosti o njihovem prispevku k družbi in gospodarstvu. Največje število medijskih vsebin je bilo objavljenih na spletnih portalih, kar kaže na pomembnost digitalnih medijev pri obveščanju o temah, ki zadevajo ženske in njihov prispevek k družbi.
Veseli nas, da se zavedamo pomembnosti prisotnosti žensk v medijih ter spodbujanja njihovega prispevka k družbi in gospodarstvu. S tem se lahko še naprej krepi vloga in prispevek žensk na področju strokovnosti, podjetništva in znanosti v Sloveniji.
Katra je s svojo dobrodelno potjo osvojila srca ljudi in postala prava medijska zvezda! Od začetka dražbe, ki jo je organiziral bivši predsednik Pahor 28. januarja 2023, smo zabeležili več kot 500 medijskih objav, ki so vredne več kot 600 tisoč evrov.
Veseli nas, da smo na tej poti lahko sodelovali tudi mi, ekipa Press Clippinga, in z našim delom pomagali dobrodelnim ustanovam, kot sta Zlata pentljica in Junaki 3. nadstropja, da so postale bolj prepoznavne.
S tem, ko smo spremljali medijsko pokritost dobrodelnih organizacij, smo želeli pokazati, kako pomembno je, da so prisotne v javnem prostoru in kako veliko dodano vrednost prinašajo. Vedno znova si želimo pomagati tako dobrodelnim organizacijam kot tudi drugim podjetjem, zavodom in posameznikom ter jih spodbujati k rasti in uspehu. S tem tudi sami rastemo in se izpopolnjujemo skupaj za dobrodelne namene.
Marca smo želeli izpostaviti pomembnost in aktualnost teme diskriminacije, še posebej ob obeležitvi mednarodnega dneva boja proti rasni diskriminaciji, ki se obeležuje 21. 3. 2023.
Diskriminacija je obravnavanje ali ravnanje z ljudmi na nepravičen način zaradi njihove pripadnosti določeni skupini, kot so rasa, spol, starost, vera, invalidnost, spolna usmerjenost ali drugi dejavniki. To lahko vključuje omejevanje dostopa do virov, storitev ali priložnosti, neenakopravno obravnavo, izključevanje ali stigmatizacijo.
V marcu 2023 prevladovali stereotipi
Na Press Clippingu smo v mesecu marcu sledili ključnim besedam povezanim z družbeno diskriminacijo, kot so: seksizem, transfobija, ksenofobija, družbena nepravičnost, etnocentrizem, homofobija, razisem in stereotipi. Analiza rezultatov je pokazala, da se je v največ medijskih objavah pojavila ključna beseda “stereotipi”, in sicer v 708 objavah. Sledita ji “rasizem” s 148 objavami in “homofobija” s 111 objavami. Skupaj smo zaznali več kot tisoč medijskih objav na temo diskriminacije.
VSloveniji se lahko ljudje srečujejo z diskriminacijo v različnih situacijah. Na primer: pri iskanju dela nekateri ljudje morda ne bodo izbrani zaradi svoje starosti, spola, vere ali rase. Prav tako lahko nekdo doživlja diskriminacijo pri iskanju stanovanja, če je diskriminiran zaradi svoje rase, narodnosti, spola ali invalidnosti. Diskriminacija se lahko pojavi tudi v izobraževanju, zdravstvenem varstvu, vsebinah medijev, policijskem delovanju, družbenih odnosih in politiki.
Konec družbene diskriminacije: utopija ali realnost?
⮞ “Po podatkih Organizacije združenih narodov (OZN) ima več kot 80 % ljudi na svetu vsaj eno obliko predsodkov.”
⮞ “Medtem ko se je stopnja diskriminacije proti temnopoltim ljudem v ZDA zmanjšala v zadnjih desetletjih, še vedno ostaja ena najpogostejših oblik diskriminacije. “
⮞ “Po podatkih Združenih narodov so mladi, starejši, invalidi, etnične in verske manjšine ter LGBT skupnost pogosto izpostavljeni diskriminaciji.”
ALI VEČJE ŠTEVILO OBJAV V MEDIJIH POMENI, DA SO VSI PRISPEVKI V PODPORO ŠPORTNIKU?
Za Atletsko zvezo Slovenije smo v naši obširni bazi informacij preverili, kateri mediji so največ pisali o njej in njenih akterjih. Podatki postanejo zanimivi že pri pregledu časovnega grafa (slika zgoraj), ki nam pokaže da je trend zadnjih 9 let konstantno v porastu. Nekoliko odstopa leto 2020, ko je pandemija prispevala k zmanjšanju medijske pozornosti za AZS, saj so bila tekmovanja odpovedana ali izvedena brez prisotnosti gledalcev.
V celotnem obdobju je največje število objav zabeležila Slovenska tiskovna agencija (7.357 objav), ki je vodilni slovenski ponudnik medijskih vsebin za domače in tuje javnosti. Ugotovili smo, da sta v celotnem obdobju kar 2/3 medijev iz celotne medijske krajine poročali o AZS.
Porast medijske pozornosti povečuje javno zavedanje o AZS in atletskem športu nasploh, kar privede do večjega zanimanja javnosti za atletiko, večje udeležbe na tekmovanjih in povečanja števila ljudi, ki se odločijo, da bi se sami ukvarjali s tem športom. Vse to pa se ujema s poslanstvom AZS.
Športni dosežki praviloma pritegnejo pozornost javnosti in medijev, saj se športne dogodke in tekmovanja pogosto obravnava kot pomembne družbene dogodke. Športniki, ki dosegajo izjemne rezultate, lahko postanejo ikone ali vzorniki, ki jih spremljajo oboževalci, navijači in novinarji. Po drugi strani pa je treba opozoriti, da večje število objav v medijih ne pomeni nujno, da so vsi prispevki pozitivni ali v podporo športniku. Pogosto so predmet kritike ali negativnih komentarjev, zato lahko prekomerna medijska pozornost vodi do negativnih posledic, kot so javna razkritja zasebnih informacij, izpostavljenost kritikam ali celo grožnjam.
Osredotočili smo se na akterja, ki sta v izbranem obdobju pritegnila največ pozornosti javnosti in medijev. To sta bila atlet Luka Janežič (6.792+ objav) in nekdanja atletinja Martina Ratej (5.534+ objav). V ‘finale’ bi se uvrstili tudi Maruša Mišmaš, KristjanČeh in Tina Šutej (vsak 5.300+ objav), ki pa jih podrobneje nismo obravnavali.
Luka Janežič, slovenski rekorder v teku na 400 m, znan po izjemni moči in hitrosti, kot tudi zaradi svojega simpatičnega in pristnega nastopa ter predanosti svojemu športu. Največje število objav smo zabeležili v juliju 2016 (354+ objav) – V teku na 400 metrov se je takrat zavihtel kar na 4. mesto evropske lestvice, pripravljenost je stopnjeval in na zadnji tekmi pred Amsterdamom, na močnem mitingu v Madridu, tekel nov državni rekord – 45,22. Zaradi izjemnih uspehov je prejel tudi vabilo za nastop na mitingu diamantne lige v Londonu, kar je bila uspešna generalka za poletne OI, Rio de Janeiro.Martina Ratej, nekdanja slovenska atletinja, ki se je specializirala za met kopja. Najbolj znana je po svojem dosežku na svetovnem prvenstvu v atletiki leta 2011 v Južni Koreji, kjer je osvojila bronasto medaljo v metu kopja. Njen osebni rekord v metu kopja znaša 67,16 metra, kar je tudi slovenski rekord. V medijih smo zaznali več izstopanj, ko je v določenem mesecu Martina zbrala več kot 350 objav. V avgustu, leta 2014 (373+ objav) – Državno atletsko prvenstvo v Celju, zabeležen izid svetovne vrednosti in zmaga. Sledilo je razočaranje na evropskem prvenstvu v Zürichu. Avgust 2017 (358+ objav) – Četrto mesto na atletskem memorialu Borisa Hanžekoviča v Zagrebu, peto mesto v finalu Diamantne lige v Zürichu, svetovno prvenstvo v Londonu. Avgust 2018 (351+ objav) – Četrto mesto na evropskem prvenstvu v Berlinu. Zmaga na memorialu v poljskem Chorzowu. Šesto mesto v finalu diamantne lige v Zürichu.
Atletska zveza Slovenije (AZS) je v zadnjih letih dosegla pomembne uspehe v atletskem svetu, kar sovpada z njihovo vizijo postati ena najboljših športnih organizacij v Sloveniji z doseganjem vrhunskih rezultatov na svetovnem in evropskem atletskem zemljevidu. To dosegajo z odlično organizacijo in z dolgoročnim sodelovanjem s sponzorji, donatorji in partnerji.
Ponosni smo na dosežke slovenske atletike in verjamemo, da bomo tudi v prihodnje s skupnimi močmi dosegali vrhunske rezultate in jih z veseljem delili z vami.
Na Press Clippingu vam lahko pomagamo spremljati vašo medijsko prisotnost in vam posredovati aktualne informacije o tem, kaj se o vas piše ter kako vas obravnavajo mediji. S tem boste lahko bolje komunicirali in uspešno gradili svojo blagovno znamko.
Spoznali boste, kako lahko spremljanje medijskih objav prispeva k vašemu uspehu in zakaj je pomembno, da redno spremljate, kaj se dogaja v vašem okolju.
Proces kreiranja dnevnega poročila
Razložili vam bomo, kako poteka proces spremljanja medijskih objav in kako vam lahko naše dnevno poročilo pomaga pri spremljanju najpomembnejših novic.
Pomembnost spremljanja aktualnih tem, konkurentov in trga
Pokazali vam bomo, zakaj je pomembno spremljati, kaj se dogaja v vaši panogi, kdo so vaši konkurenti in kakšni so trenutni trendi na trgu.
Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti dogodkov:
Pojasnili vam bomo, kako lahko z našo pomočjo ocenite uspešnost svojih dogodkov in kako lahko s temi informacijami izboljšate svojo komunikacijsko strategijo.
Eksterna komunikacija
Spoznali boste, kako vam lahko naše storitve pomagajo pri izboljšanju vaše eksterne komunikacije in kako lahko s spremljanjem medijskih objav izboljšate svojo javno podobo.
Merjenje vrednosti vašega dela
Pokazali vam bomo, kako lahko z našimi analizami izmerite vrednost svojega dela in kako lahko s temi informacijami izboljšate poslovno strategijo.
V zadnjem letu se je svet okoli nas preobrazil v digitalni labirint, kjer se brez znanja o digitalni transformaciji ne da preživeti. Ta napredna tehnologija je vstopila v vsak kotiček našega življenja, od poslovanja do zabave in še naprej. Prihodnost je tukaj in zdaj, zato je ključnega pomena, da ostajamo na tekočem s trendi, inovacijami in najbolj optimalnimi rešitvami za naše področje. Le tako bomo lahko korakali z napredkom in uspešno pluli skozi digitalne valove.
Ste v trendu dogajanja? Preizkusite spremljanje imena vašega podjetja in ključne besede “digitalna transformacija” v medijih!
V preteklih dveh mesecih smo zabeležili 128 objav, kjer govorijo o digitalni preobrazbi, 51 objav, ki se nanašajo na poenostavitev dela s samodejnim izvajanjem procesov, ter 22 objav o samodejni proizvodnji.
Digitalna preobrazba ni več samo modna muha, temveč nuja za ohranjanje konkurenčnosti in uspešnosti vašega podjetja. Sledenje temu, kaj se dogaja v medijih glede digitalne preobrazbe, je izjemno pomembno, saj vam omogoča, da ostajate na tekočem z najnovejšimi trendi in novostmi v digitalnem svetu ter se lahko prilagodite konkurenci na trgu. S spremljanjem ključnih besed in besednih zvez, ki se nanašajo na digitalno preobrazbo, pa lahko podjetja ugotovijo, kako se trend razvija, kaj se dogaja na trgu in kaj pišejo mediji.
Umetna inteligenca (UI) privlači veliko pozornosti medijev, saj se njena uporaba razširja na številna področja, med drugim tudi na medicino, finance in zabavo. Mediji poročajo o novih aplikacijah in tehnologijah, kot so samovozeči avtomobili, chatboti in razpoznavanje govora. Kljub priložnostim, ki jih ponuja umetna inteligenca, obstajajo tudi pomisleki glede morebitnih negativnih učinkov, na primer izgube delovnih mest in zasebnosti podatkov. To pritegne pozornost medijev in sproža razprave med strokovnjaki in javnostjo.
UI v številkah
V mesecu februarju smo spremljali ključne besede, povezane z umetno inteligenco. Skupaj smo zasledili več kot 2 tisoč medijskih objav. V največ primerih se je pojavila besedna zveza “umetna inteligenca”, in sicer v 1374 objavah, sledita ji Chat GPT (369 objav) in Strojno učenje (188 objav).
Zanimiva statistika glede splošne uporabe UI
Raziskava IBM-a kaže, da več kot 120 milijonov delovnih mest po vsem svetu potrebuje vsaj neko stopnjo umetne inteligence za učinkovito delovanje.
Po podatkih Statista je bilo leta 2020 na svetu več kot 4,2 milijarde aktivnih uporabnikov virtualnih asistentov.
Po podatkih analitskega podjetja Gartner naj bi do leta 2022 uporaba umetne inteligence in avtomatizacije izboljšala produktivnost zaposlenih za 40 %.
Po podatkih iz leta 2021 se umetna inteligenca uporablja tudi za izboljšanje izobraževanja. V nekaterih državah se že uporablja umetna inteligenca za prilagajanje učnega procesa posameznim učencem.
Po podatkih MarketsandMarkets naj bi se trg chatbotov do leta 2025 povečal na več kot 9,4 milijarde dolarjev, kar predstavlja 29,7 % letno rast.
Umetna inteligenca se uporablja tudi v kmetijstvu, da se poveča učinkovitost in izboljša pridelek.
V raziskavi, ki jo je izvedlo podjetje PwC, je bilo ugotovljeno, da bo uporaba umetne inteligence do leta 2030 dodala 15,7 bilijonov dolarjev svetovnemu BDP-ju, kar pomeni 26 % povečanje v primerjavi s trenutnim stanjem.
Umetna inteligenca pomaga tudi pri boju proti kibernetskim napadom in zagotavljanju kibernetske varnosti.
V prihodnosti se pričakuje, da bo UI postala še bolj pomembna tema v medijih, saj se tehnologija nadaljuje z razvojem in se bodo pojavljala nova etična in družbena vprašanja, ki jih bo potrebno obravnavati.
Spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje med navigacijo po njem. Od tega se piškotki, ki so razvrščeni po potrebi, shranijo v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcij spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke tretjih oseb, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo v vašem brskalniku shranjeni samo z vašim soglasjem. Lahko tudi onemogočite te piškotke. Toda izključitev nekaterih teh piškotkov lahko vpliva na vašo izkušnjo brskanja.
Nujni piškotki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletnega mesta. Ta kategorija vključuje samo piškotke, ki zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne značilnosti spletnega mesta. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.
Vsi piškotki, ki morda niso posebej potrebni za delovanje spletnega mesta in se uporabljajo posebej za zbiranje osebnih podatkov uporabnika s pomočjo analitike, oglasov in druge vdelane vsebine, so označeni kot nepotrebni piškotki. Pred zagonom teh piškotkov na vašem spletnem mestu je treba pridobiti soglasje uporabnikov.