Kakšen medijski odtis ima Atletska zveza Slovenije? 2014-2022

ALI VEČJE ŠTEVILO OBJAV V MEDIJIH POMENI, DA SO VSI PRISPEVKI V PODPORO ŠPORTNIKU?

Za Atletsko zvezo Slovenije smo v naši obširni bazi informacij preverili, kateri mediji so največ pisali o njej in njenih akterjih. Podatki postanejo zanimivi že pri pregledu časovnega grafa (slika zgoraj), ki nam pokaže da je trend zadnjih 9 let konstantno v porastu. Nekoliko odstopa leto 2020, ko je pandemija prispevala k zmanjšanju medijske pozornosti za AZS, saj so bila tekmovanja odpovedana ali izvedena brez prisotnosti gledalcev.

V celotnem obdobju je največje število objav zabeležila Slovenska tiskovna agencija (7.357 objav), ki je vodilni slovenski ponudnik medijskih vsebin za domače in tuje javnosti. Ugotovili smo, da sta v celotnem obdobju kar 2/3 medijev iz celotne medijske krajine poročali o AZS

Porast medijske pozornosti povečuje javno zavedanje o AZS in atletskem športu nasploh, kar privede do večjega zanimanja javnosti za atletiko, večje udeležbe na tekmovanjih in povečanja števila ljudi, ki se odločijo, da bi se sami ukvarjali s tem športom. Vse to pa se ujema s poslanstvom AZS.

Športni dosežki praviloma pritegnejo pozornost javnosti in medijev, saj se športne dogodke in tekmovanja pogosto obravnava kot pomembne družbene dogodke. Športniki, ki dosegajo izjemne rezultate, lahko postanejo ikone ali vzorniki, ki jih spremljajo oboževalci, navijači in novinarji. Po drugi strani pa je treba opozoriti, da večje število objav v medijih ne pomeni nujno, da so vsi prispevki pozitivni ali v podporo športniku. Pogosto so predmet kritike ali negativnih komentarjev, zato lahko prekomerna medijska pozornost vodi do negativnih posledic, kot so javna razkritja zasebnih informacij, izpostavljenost kritikam ali celo grožnjam.

Osredotočili smo se na akterja, ki sta v izbranem obdobju pritegnila največ pozornosti javnosti in medijev. To sta bila atlet Luka Janežič (6.792+ objav) in nekdanja atletinja Martina Ratej (5.534+ objav). V ‘finale’ bi se uvrstili tudi Maruša MišmašKristjan Čeh in Tina Šutej (vsak 5.300+ objav), ki pa jih podrobneje nismo obravnavali.

Luka Janežič, slovenski rekorder v teku na 400 m, znan po izjemni moči in hitrosti, kot tudi zaradi svojega simpatičnega in pristnega nastopa ter predanosti svojemu športu. Največje število objav smo zabeležili v juliju 2016 (354+ objav) – V teku na 400 metrov se je takrat zavihtel kar na 4. mesto evropske lestvice, pripravljenost je stopnjeval in na zadnji tekmi pred Amsterdamom, na močnem mitingu v Madridu, tekel nov državni rekord – 45,22. Zaradi izjemnih uspehov je prejel tudi vabilo za nastop na mitingu diamantne lige v Londonu, kar je bila uspešna generalka za poletne OI, Rio de Janeiro.
Martina Ratej, nekdanja slovenska atletinja, ki se je specializirala za met kopja. Najbolj znana je po svojem dosežku na svetovnem prvenstvu v atletiki leta 2011 v Južni Koreji, kjer je osvojila bronasto medaljo v metu kopja. Njen osebni rekord v metu kopja znaša 67,16 metra, kar je tudi slovenski rekord. V medijih smo zaznali več izstopanj, ko je v določenem mesecu Martina zbrala več kot 350 objav. V avgustu, leta 2014 (373+ objav) – Državno atletsko prvenstvo v Celju, zabeležen izid svetovne vrednosti in zmaga. Sledilo je razočaranje na evropskem prvenstvu v Zürichu. Avgust 2017 (358+ objav) – Četrto mesto na atletskem memorialu Borisa Hanžekoviča v Zagrebu, peto mesto v finalu Diamantne lige v Zürichu, svetovno prvenstvo v Londonu. Avgust 2018 (351+ objav) – Četrto mesto na evropskem prvenstvu v Berlinu. Zmaga na memorialu v poljskem Chorzowu. Šesto mesto v finalu diamantne lige v Zürichu.    

Atletska zveza Slovenije (AZS) je v zadnjih letih dosegla pomembne uspehe v atletskem svetu, kar sovpada z njihovo vizijo postati ena najboljših športnih organizacij v Sloveniji z doseganjem vrhunskih rezultatov na svetovnem in evropskem atletskem zemljevidu. To dosegajo z odlično organizacijo in z dolgoročnim sodelovanjem s sponzorji, donatorji in partnerji.

Ponosni smo na dosežke slovenske atletike in verjamemo, da bomo tudi v prihodnje s skupnimi močmi dosegali vrhunske rezultate in jih z veseljem delili z vami.

Na Press Clippingu vam lahko pomagamo spremljati vašo medijsko prisotnost in vam posredovati aktualne informacije o tem, kaj se o vas piše ter kako vas obravnavajo mediji. S tem boste lahko bolje komunicirali in uspešno gradili svojo blagovno znamko.

V tem članku:
Delite na družbenih medijih:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

Povezani članki