Naročnikovih 6 – WAE S d.o.o.

WAE S d.o.o. je hčerinsko podjetje AW OPL Distribution Kft. s sedežem na Madžarskem, ki je del skupine AutoWallis, ki se že 30 let ukvarja z avtomobilskim poslom.Ta trenutek je kot uvoznik ali trgovec prisotna v 14. državah srednje in vzhodne Evropi, z znamkami BMW Citroën, Dacia, Isuzu, Jaguar, Land Rover, Maserati, MINI, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Ssangyong, Suzuki, Toyota, and Sixt rent-a-car.

Kateri projekt je za vas predstavljal največji izziv?
Projekti z izzivi nam ne predstavljajo težav, nasprotno, izzivi so del našega posla. Vsak izziv je po svoje poseben in težko izpostavimo le enega. Pa vendarle morda velja omeniti tega iz leta 2017 iz ikoničnega Avto Salona, ko je le-ta še obstajal. Takrat smo v Slovenijo pripeljali konceptni avtomobil Opel GT concept, in kot tak vrednostno neprecenljiv obstoječi primerek na svetu. To je bil izjemno zahteven logistični zalogaj za vse nas. Že sam prevoz tega redkega avtomobila iz Nemčije v Slovenijo je bil izjemno zahteven, pripeljan je bil namreč s pokritim priklopnikom, da je bil skrit pred vremenskimi in drugimi nezaželenimi vplivi. Dotični avtomobil je imel “osebnega varnostnika”, oziroma inženirja, ki je ves čas skrbel za avto in bil tudi edini, ki je sploh lahko upravljal z avtomobilom. In tudi na samem sejmu je bil Opel GT concept ves čas ograjen in pod inženirjevim in našim budnim očesom. To so res enkratne in neponovljive zgodbe, ki predstavljajo izjemen stres, a hkrati tudi zadovoljstvo, da si lahko del tako butične zgodbe.
 
Kateri projekt bi izpostavili pri drugih podjetjih (iz strokovnega vidika)?
Neposredno konkurenco in podjetja v drugih panogah spremljamo in težko bi izpostavili le en primer dobre prakse. Navdušujejo nas inovativni in navdihujoči projekti, ki pa v sebi nosijo tudi družbeno odgovorno noto. Če so ti projekti plod slovenskega znanja in inovativnosti, smo veseli še toliko bolj.

Kakšno je stanje PR-ja danes v Sloveniji?
Dobro. Menimo, da se podjetja in javne ustanove vse bolj zavedajo pomembnosti komuniciranja na različnih ravneh in je PR del strateškega odločanja o komunikacijskih procesih v podjetju. Razvoj različnih komunikacijskih kanalov in platform je klasično komuniciranje (sporočila za javnost, novinarske konference in dogodke) nadgradilo z novodobnimi prijemi in tako so odnosi z javnostmi postali še kompleksnejši in posledično zahtevnejši. Prav tako so aktivnosti z novodobnimi algoritmi postale merljive in če je nekoč veljalo, da aktivnosti odnosov z javnostmi niso merljiva, oziroma lahko podamo le ocene, zdaj temu zagotovo ni več tako. In tako je delo komunikatorjev postalo na eni strani zelo ozko specializirano, na drugi strani pa s še večjo širino in s poglobljenim znanjem družbe. Če so nekoč delo PR-ovca opravljali le ljudje iz novinarstva in politike, so sedaj dobrodošli in zaželeni tudi ljudje s sociološkim, humanističnim znanjem in celo z bolj specifičnimi znanji kot so pravo, finance, kadri . . . . Odnosi z javnostmi so postali nepogrešljiv del vsakega podjetja in s tem se je povečala tudi njihova teža in ne nazadnje odgovornost. 
 
Kaj vam pomeni kliping in merjenje?
Kliping in merjenje nam predstavljata nepogrešljivi orodji pri delu, saj tako lahko merimo doseg in prodornost komunikacijj, sporočil. Preko klipinga in merjenj pa lahko tudi ovrednotimo stanje duha v družbi, dovzetnost kupcev za naše produkte, lahko zaznamo kaj se dogaja v panogi na splošno, kakšni so trendi in v katero smer gredo. Še več, preko klipinga in drugih merjenj lahko ocenimo vidnost in podobo blagovne znamke v družbi, v našem primeru WAE S in OPEL, ter vse te informacije lahko uporabimo pri izboljšanju poslovnih strategij.
 
Kakšne vrednote izpostavlja vaše podjetje v komunikaciji? 
Enake, kot nas vodijo pri poslanstvu blagovne znamke OPEL, katero kot uvoznik WAE S zastopamo v Sloveniji, kjer tradicija 160 let nekaj šteje in vemo, da ne bi dosegli tako visokega jubileja brez odličnosti in natančnosti, transparentnosti in odprte komunikacije, ki jo vodimo z najvišjo mero odgovornosti do naših cenjenih strank.
 
Kateri medij za vas predstavlja največjo vrednost?
Največjo vrednost, kot končni medij so pri nas cenjeni Oplovi kupci. Zadovoljni kupci so najbolj hvaležni medij pozitivnih sporočil, z visoko stopnjo zaupanja v svojem krogu družine, prijateljev, znancev. Zadovoljni kupci so tudi tisti, ki se redno vračajo v naše salone in zdaj nas v salonih obiščejo tudi že njihovi otroci, tako da OPEL avtomobili prehajajo iz generacije v generacijo. Ne nazadnje po slovenskih cestah vozi približno 84.000 Oplovih voznikov, kar je impresivna številka, ki govori sama zase. 

Ajda Žižek, PR manager
V tem članku:
Delite na družbenih medijih:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

Povezani članki