Sporočila za javnost

Nazaj na sporočila za javnost

Danes poteka virtualni dogodek sejemskega formata Feel Sloveni@ Business Date za turistično poslovno javnost Nemčije, Avstrije in Švice

Pravkar poteka celodnevni dogodek Feel Sloveni@ Business Date, na katerem se v virtualnem okolju zainteresirani poslovni turistični javnosti iz Nemčije, Avstrije in Švice predstavlja 35 slovenskih turističnih ponudnikov. Tekom dogodka bo izvedenih več kot 300 vnaprej dogovorjenih sestankov. Virtualni poslovni dogodki v organizaciji STO, imenovani Feel Sloveni@ Business Date, nadomeščajo poslovne dogodke in sejme v živo in ohranjajo pomemben stik s ključnimi trgi in poslovnimi partnerji slovenskega turizma.

Ljubljana, 15. oktobra2020 -Pravkar poteka celodnevni dogodek Feel Sloveni@ Business Date, na katerem se v virtualnem okolju zainteresirani poslovni turistični javnosti iz Nemčije, Avstrije in Švice predstavlja 35 slovenskih turističnih ponudnikov. Tekom dogodka bo izvedenih več kot 300 vnaprej dogovorjenih sestankov.Virtualni poslovni dogodki v organizaciji STO, imenovani Feel Sloveni@ Business Date, nadomeščajo poslovne dogodke in sejme v živo in ohranjajo pomemben stik s ključnimi trgi in poslovnimi partnerji slovenskega turizma.Zaradi trenutne situacije, ki omejuje izvedbo poslovnih dogodkov v živo,je STO izkoristila nove tehnologije in sejemsko dogajanje prenesla v virtualno 3D okolje, s tem pa slovenskemu turističnemu gospodarstvu ponudila možnost za predstavitev turistične ponudbe, srečanje s poslovnimi partnerji in ohranjanje pomembnega stika s ključnimi emitivnimi trgi slovenskega turizma. Tako danes poteka celodnevni virtualni dogodek sejemskega formataFeel Sloveni@ Business Datenatrgih Nemčije, Avstrije in Šviceoz. v t.i. DACH regiji.

Polegpredstavništev STO v Nemčiji in v Avstriji je na dogodku Feel Sloveni@ Business Date za DACH regijo prisotnih še35 slovenskih turističnih ponudnikov, turističnih agencij, produktnih združenj in destinacij. Sodelujoči ponudniki imajo v virtualnem sejemskem okolju možnost predstavitve svoje ponudbe preko vizualnih elementov, direktnega pogovora in vnaprej sklenjenih sestankov ter izmenjave kontaktov z več kot 110 poslovnimi obiskovalci – organizatorji potovanj, turističnimi agenti in predstavniki strokovnih turističnih medijev iz Nemčije, Avstrije in Švice.Program dogodka poleg izvedbe individualnih srečanj zajema tudi video predstavitev Slovenije kot turistične destinacije v izvedbi vodij predstavništev STO v Nemčiji in Avstriji in predstavitev nekaterih produktnih združenj, kot so Kongresni urad Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Outdoor Slovenia in Združenje zgodovinskih mest Slovenije.

Prvi dogodek v seriji poslovnih virtualnih dogodkov Feel Sloven@ Business Date je bil izveden 29. septembra na italijanskem trgu, do konca leta pa STO načrtuje še izvedbo tovrstnih dogodkov za poslovne partnerje na trgih Češke, Slovaške, Poljske, Madžarske, Združenega kraljestva, Francije in Beneluksa.

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!