KAKO IN ZAKAJ SPREMLJATI VSEBINE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH?

PREBIJ SVOJ MEHURČEK

Kratkočasna spletna orodja so postala najučinkovitejši vir za hitro podajanje sporočil in doseg širokega kroga občinstva. Ob tem je nujno zavedanje, da so oblikovana na način, da za vsakega od nas ustvarijo svoj mehurček. Izven našega mehurčka je nešteto objav, ki predstavljajo informacijski šum. Orodje Social Metrix prebije naš mehurček in iz šuma ustvari podatke, ki se obdelajo v informacijo.

Kako delujejo družbena omrežja?

Priljubljenosti družbenih omrežij ne moremo pripisovati naključju. Popularna in vsestranska uporaba je posledica prilagojenih algoritmov, ki vsakemu posamezniku prikazujejo točno določene vsebine. Le-te so zaprte v krog informacij, ki spodbujajo in so vzporedne s posameznikovimi prepričanji. Zavedati se moramo, da smo mi ustvarjalci informacij, saj algoritmi sledijo vsem našim aktivnostim na spletu in nam ponujajo vsebino, za katero vedo, da nas zanima. Nevarnost se pojavi ob poplavi informacij, kjer je zelo težko presejati resnične in zavajajoče informacije, saj nam mehurčki ne ponujajo alternativnih virov in informacij. Družbena omrežja, kot jih vidite vi, niso enaka tistim, ki jih vidijo drugi. Social Metrix prebije mehurček in posreduje informacije zunaj njega. Zajem vseh podatkov v realnem času omogoča temeljit pregled dogajanja na družbenih omrežjih in ponuja razgled zunaj informacijskih mehurčkov. 

 

Ali ulovimo tudi tiste takoj izbrisane tvite, 
pa se lahko prepričate sami.

Kaj je informacijski mehurček?

Informacijski mehurček pomeni izolirana uporaba spleta oz. družbenih omrežij. To pomeni, da ima vsak posameznik prilagojene vsebine, po katerih brska. Le-te ustvarjajo napredni algoritmi, ki sledijo vsem aktivnostim, ki jih izvajate na spletu. Na podlagi aktivnosti algoritmi predvidevajo, katere vsebine vas zanimajo in vam dostavljajo personalizirane objave. Večina uporabnikov se dogajanja v ozadju sploh ne zaveda, s čimer algoritmi dobivajo še večji vpliv in pregled nad vašimi aktivnostmi. S tem izboljšujejo strojno učenje o razumevanju posameznikovih želja, zato se število mehurčkov vedno bolj povečuje, medtem ko se njihova velikost čedalje zmanjšuje.

Zakaj moramo izstopiti iz svojega mehurčka?

Splet in družbena omrežja, kot jih vidimo, niso enaka tistim, ki jih vidijo drugi. Dnevno konzumirane informacije okoli nas oblikujejo mehurček, v katerega prejemamo samo objave, ki nas zanimajo in podpirajo naše prepričanje. Zavedati se moramo, da te informacije niso nujno preverljive, zanesljive ali verodostojne. Prav občutek udobnosti nam ovira racionalni pogled na ponujeno vsebino in velikokrat zaidemo s poti. Spoznati moramo, da so primarni cilji algoritmov zgolj visoke številke ogledov in klikov spletnih strani, zato bodo naredili vse, da posameznik tudi obišče predlagano stran. 

Od kod ideja za SOCIAL METRIX?

Na Press clippingu nenehno uresničujemo nove koncepte in ideje, ki so zrcalo potreb trga in tehnologij, v katere vlagamo. Idejo za projekt smo dobili na podlagi želje, da smo vedno boljši in v trendu. Biti vsak dan boljši in se prilagajati, spreminjati in nadgrajevati je naše temeljno vodilo. Zavedamo se, da so družbena omrežja postala najučinkovitejši vir za hitro posredovanje sporočil širšemu krogu občinstva. Hkrati pa veliko število objav večkrat predstavlja informacijski šum, kot informacijo. Sama uporaba se je razvejala na vse ravni življenja družbe – od prostega časa do gospodarstva in politike. Način komunikacije je precej specifičen, mnogokrat smo ujeti v lastne mehurčke, zaradi načina delovanja in povezovanja v  družbenih omrežjih. Na Press Clippingu se zavedamo izjemnega vpliva družbenih omrežij in ga sočasno analiziramo ter pretvarjamo v podatke, oziroma informacije. Podjetjem, organizacijam, posameznikom želimo s Social Metrixom ponuditi globlji in širši vpogled na njihovo dejavnost izven mehurčka in jim posredovati podatke iz šuma družbenih omrežji.


Kaj bodo od tega imeli ljudje, splošna javnost, in kaj novinarji?

Platforma Social Metrix spremlja dogajanje na družbenih omrežjih, kar konkretno za Twitter pomeni, da ni samo način enosmerne komunikacije, ampak gre za mreženje in odzivanje vseh prisotnih uporabnikov. Twitter je najbolj upoštevan “opinion maker”, saj na njem mnenja sporočajo politični akterji, podatkov pa se poslužujejo tako splošna javnost kot tudi raziskovalci, agencije, novinarji. Social Metrix jim bo v tem pogledu zagotavljal prvi izbor informacij, saj bodo dobili podatke v realnem času. Hitre številke in enostavni pregledi kot produkta sta glavno vodilo novih generacij, ki nimajo časa za pompozno besedičenje in potrebujejo podatek – informacijo. Spremljanje in analiziranje Twitterja z orodji, ki smo jih razvili, daje poglobljen pogled v komunikacijski ekosistem, v posameznega uporabnika, izven mehurčka mreže katerim pripada in njene dejanske velikosti in interakcije z drugimi mrežami. Identificiramo lahko dejanske uporabnike od lažnih profilov, povezave med njimi, z lokacijskimi podatki z veliko verjetnostjo tudi informacije, kateri profil komu pripada. Zajamemo izbrisane tvite in mnogo drugih podatkov, ki jih običajni uporabniki ne morejo. Social Metrix je edina platforma, ki v tem trenutku ponuja resnično analitiko v živo.

Naložbo VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING (izdelavo spletne strani) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

PREIZKUSITE

NAŠE STORITVE!

Za testiranje naših storitev nam posredujte do tri ključne besede, ki jih želite spremljati v medijih (npr. ime podjetja, dejavnost, ipd.). Na osnovi ključnih besed vam za izbrano obdobje pripravimo kliping in vam pošljemo poročilo na vaš izbran e-naslov.